8

واگنهای جدید مترو امسال به شهر تهران نمی آیند

  • کد خبر : 295253
  • 05 فروردین 1402 - 16:39
واگنهای جدید مترو امسال به شهر تهران نمی آیند
شهرداری تهران وعده داد اگر شهروندان کمک کنند و درآمد محقق شود ، واگنهای جدید مترو از سال 1403 به ناوگان اضافه می شوند.

به گزارش عصرشهروند، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود واگن‌های جدید مترو از سال ۱۴۰۳ به ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

 

جلال بهرامی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تحول در حوزه حمل و نقل در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: اتفاقی که در بودجه ۱۴۰۲ شهر تهران با همت شهردار تهران و اعضای شورای شهر رقم خورده‌ به لحاظ مدیریتی نادر است. امسال بیش از ۴۵ درصد و با در نظر گرفتن تبصره‌ها حدود ۵۰ درصد بودجه شهر تهران به معاونت حمل و نقل و ترافیک تخصیص پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: این معاونت چند قسمت دارد یک قسمت آن متوجه همین کارهای عمرانی است که در شهر انجام می‌شود و یک قسمت دیگر هم مربوط به تجهیزات، ماشین آلات و توسعه مترو می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ان‌شاءالله اگر شهروندان کمک کنند و درآمد ما محقق شود سال آینده توسعه اتوبوس، تاکسی و ون را خواهیم داشت؛ همچنین ۷۹۰ واگنی که دولت کمک کرد تا در اختیار مترو تهران قرار گیرد و پرداخت آن نیز انجام شده‌ است؛ سال بعد ماهیانه تحویل می‌گیریم. به دنبال این هستیم از ۲۰ میلیون سفر روزانه در سطح شهر تهران ۵۰ درصد آن به بخش حمل‌ و نقل عمومی تا سال ۱۴۰۴ منتقل شود نقطه آغاز و شتاب این کار نیز سال ۱۴۰۲ است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .