5

تشکیل کمیته بررسی وضعیت شرکت کنترل ترافیک تهران

  • کد خبر : 295705
  • 28 فروردین 1402 - 8:11
تشکیل کمیته بررسی وضعیت شرکت کنترل ترافیک تهران
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تشکیل ۲ کمیته از سوی شورا و شهرداری برای بررسی وضعیت شرکت کنترل ترافیک خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، علیرضا نادعلی در جمع خبرنگاران پیرامون برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تهران درخصوص وضعیت شرکت کنترل ترافیک با بیان اینکه این جلسه از ساعت هفت صبح آغاز شد، اظهار کرد: مسائل مرتبط با این شرکت در جلسه بحث و بررسی شد تا موارد نیز توسط شهردار تهران ارائه شود که این جلسه به صورت صریح برگزار شد.

وی افزود: مقرر شد یک کارگروه از سوی شورا و یک کارگروه از سوی شهرداری برای بررسی دقیق موارد تشکیل شود. سپس نتایج پس از چکش‌کاری و بعد از دو هفته در صحن شورا ارائه خواهد شد تا رسانه‌ها و مردم در جریان قرار بگیرند.

نادعلی با بیان اینکه اگر با این نتیجه برسیم که باید مفاد تحکیم شود این اتفاق خواهد افتاد، یادآور شد: اگر ببینیم ایراد وجود دارد و باید اصلاح صود، اصلاح خواهد شد.

وی ادامه داد: شهردار معتقد بود بر اساس اساسنامه عمل می کند و اقدام قانونی است. مواردیهم  که رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل اعلام می‌کرد مبنی بر این بود که این چنین نیست، اما باید منتظر ماند تا موارد به صورت فنی بررسی شود.

نادعلی گفت: این کمیته‌ها برای بازرسی و تحقیق و تفحص نیست، بلکه فنی بوده و پنج نفر از شهرداری و پنج نفر نیز از شورا ذیل کارگروه های تخصصی در این کمیته حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: تا اعلام نتیجه نه اتفاقی به عقب باز می‌گردد و نه پیش می‌رود و قرار نیست اتفاقی بیفتد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه از همه طیف‌ها در جلسه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این جلسه با اکثریت اعضا تشکیل شد و عدم حضور سایر اعضا شاید دلیل دیگری داشته است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=295705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .