2

وعده افتتاح مترو پرند ؛ پنج‌شنبه هفته جاری

  • کد خبر : 299188
  • 05 آذر 1402 - 17:03
وعده افتتاح مترو پرند ؛ پنج‌شنبه هفته جاری
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در طرح توسعه مترو ۶ ایستگاه و ۲۹ کیلومتر را اجرایی کرده‌ایم.

به گزارش عصرشهروند، محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورا در جریان بررسی گزارش نظارتی ۶ ماهه پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه شورا در این دوره همت را بر حوزه حمل و نقل گذاشت، اظهار کرد: محور ما تکمیل طرح‌های این حوزه بود.

وی افزود: در توسعه مترو  ۶ ایستگاه و ۲۹ کیلومتر را اجرایی کرده ایم و پنج ایستگاه به بهره برداری رسید. پنج شنبه هفته جاری نیز ایستگاه مترو پرند افتتاح می‌شود. ما تکلیف خود را در مترو انجام داده ایم و جلوتر از تکالیف هستیم.

هرمزی با بیان اینکه «تا امروز ۷۲۱ دستگاه اتوبوس را نوسازی و وارد ناوگان کرده ایم»، یادآور شد: ۲۹۵ دستگاه اتوبوس نوسازی شده نیز در سال جاری تحویل داده شده که بی سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه خط ۱۰ مترو نیز آمادگی کار دارد، تصریح کرد: بر اساس کارشناسی‌ها قرار بر این شد که از محل ارقامی که از سپاه طلب داریم، کار انجام دهیم. بیش از سه هزار میلیارد تومان از این مطالبات وصول شد و وارد عمل شده ایم. ۹ ایستگاه زیر ضربه رفته و کار شروع شده است. دستگاه دوم از اسلامشهر خارج شده و تا دی ماه کار را در دریاچه نیز شروع می‌کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه “در چین پنج قرارداد به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون یورو منعقد کردیم”، گفت: رئیس بانک مرکزی نیز اعلام کرد تأمین ارز یک میلیارد دلاری برای شهرداری را انجام خواهد داد.

وی افزود: تقاضا داریم که رویکردی که شهرداری تهران و کمیسیون برنامه و بودجه داشته با همین دست فرمان جلو برود و اگر می‌توانیم بیش از ظرفیت اقدام کنیم، این اقدام صورت بگیرد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .