16

وعده اورهال اساسی قطارهای متروی تهران

  • کد خبر : 297284
  • 08 تیر 1402 - 14:55
وعده اورهال اساسی قطارهای متروی تهران
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از رفع مشکلات قطارهای نسل اول (DC) خبر داد و گفت: این قطارهای قدیمی و فرسوده پس از اورهال اساسی تحت عنوان DC پلاس با راندمان بالاتر به چرخه حمل‌ونقل عمومی بر می‌گردند.

به گزارش عصرشهروند، مسعود درستی در این باره اظهار کرد: این روزها بیش‌ از پیش به دنبال اورهال اساسی قطار هستیم تا قطارهای فرسوده که دیگر پاسخگوی ارائه خدمات به مسافران متروی تهران نبودند را با یک برنامه مدون، بازسازی کنیم.

وی در ادامه افزود: در سال‌های گذشته تنها ۲ رام قطار اورهال شده؛ اما با آغاز پروژه اورهال، نوسازی و ارتقاء قطارهای DC  سیزده رام قطار در صف ارتقاء قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه قطارهای نسل اول به‌ نوبت جهت تعمیرات از ریل خارج شده و بعد از نوسازی و ارتقاء با راندمان بالاتر به مدار بهره‌برداری بر می‌گردند، گفت: در فاز اول این پروژه قطار ۱۱۱ به عنوان اولین قطار در پروژه  DC پلاس، چند روز دیگر با یک ظاهر متفاوت وارد چرخه بهره‌برداری می‌شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مهندس درستی با بیان اینکه خرابی قطارها و فرسودگی آن باعث نارضایتی مسافران می‌شود، خاطرنشان کرد: با اتمام پروژه DC پلاس خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران شهر زیر زمینی مطلوب‌تر خواهد شد.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .