5

وعده بهره‌برداری مترو پرند تا آبان ماه

  • کد خبر : 298738
  • 20 مهر 1402 - 7:38
وعده بهره‌برداری مترو پرند تا آبان ماه
شهردار تهران از بهره‌برداری از مترو پرند در روزهای آینده خبر داد و گفت: اگر اتصال برق موقت و استفاده از ظرفیت‌های سیار به نتیجه برسد، مترو پرند حتی زودتر از موعد مقرر در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش عصرشهروند، علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مترو پرند، اظهار کرد: عملیات عمرانی در پرند به اتمام رسیده و با مشکل برق مواجه بود که رفع این مشکل، ظرف یک یا دو هفته آینده و شاید هم زودتر به نتیجه خواهد رسید.

شهردار تهران با بیان اینکه اقدامات نهایی به صورت ۱۰۰ درصدی در روزهای آینده به اتمام می‌رسد، یادآور شد: وزارت نیرو ۹ روز قبل ایستگاه را به ما تحویل داد و قرار شد اتصال انشعابات را پیگیری کنیم که اتصال آن زمان خاص خود را می‌طلبد.

وی با اعلام اینکه صورت جلسات برای برقراری انشعابات تنظیم شده است، تصریح کرد: امید داریم مترو پرند تا آبان به صورت قطعی راه‌اندازی شود. در همین راستا تمهیداتی نیز برای اتصال برق موقت و استفاده از ظرفیت‌های سیار اندیشیده شده که اگر عملیاتی شود، زودتر از موعد اعلام شده، شاهد بهره‌برداری از مترو پرند خواهیم بود.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .