8

وقتی ” تهران من ” شما را سرکار می گذارد!

  • کد خبر : 289842
  • 10 فروردین 1401 - 10:54
وقتی ” تهران من ” شما را سرکار می گذارد!
در سامانه " تهران من " شامل اپلیکیشن و سایت امکان رزرو مراجعه به مراکز معاینه فنی شهر تهران را برای شهروندان تهرانی مهیا کرده است. اما این رزرو با مشکلاتی مواجه است.

به گزارش عصرشهروند، با طراحی و انتشار اپلیکیشن تهران من ، شهرداری تهران نیز مانند دیگر دستگاه های دولتی به سمت الکترونیکی شدن پیش رفت. تهران من ابتدا خدمات فروش طرح ترافیک را ارائه می کرد اما به مرور خدمات دیگر نیز به این سامانه که هم از طریق سایت و هم اپلیکیشن قابل دسترسی هست ، اضافه شد.

یکی از این خدمات نوبت دهی اینترنتی مراکز معاینه فنی شهر تهران است که با گذشت مدت زیادی از اضافه شدن این خدمات در سامانه هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که به نظر نمی رسد عزمی برای برطرف کردن آن وجود داشته باشد.

از طریق اپلیکیشن که ابدا امکان رزرو معاینه فنی نیست. فقط ایکونی با عنوان رزور معاینه فنی وجود دارد که با کلیک برآن پنجره ای باز می شود که از شما می خواهد تعدادی قوانین را بپذیرید. بعد از تایید و پذیرش آن انواع پیغامها خطا وارد نقشه تهران می شود و تمام!

وقتی برای رزرو وقت معاینه فنی در اپلیکیشن به مشکل خوردم سراغ سایت تهران من به آدرس https://my.tehran.ir  رفتم.

پس از ورود با خوشحالی متوجه شدم که برخلاف اپلیکیشن ، سایت تهران من شرایط بهتری دارد و بخش رزرو معاینه فنی فعال است. پس از قبول قوانین و شرایطی از قبیل اینکه لغو رزرو حداکثر تا ۲ ساعت قبل میسر است و شرایط دیگر وارد صفحه ای شدم که امکان تعیین مرکز ، ساعت و روز مراجعه وجود دارد. بعد از ورود اطلاعات درخواستی و تعیین مرکز سراج ، روز و ساعت رزرو را هم تعیین کردم و اماده پرداخت مبلغ …. به عنوان …. شدم.  بعد از کلی هشدار که اگر سرساعت مراجعه نکنید امکان رزرو مجدد نیست و اینکه وجه دریافتی قابل عودت نیست برای ساعت ۸ الی ۸:۳۰ برنامه ریزی کردم. و بعد از تعیین آنها و پرداخت مبلغ ۴۷ هزار تومان با خیال راحت منتظر روز مراجعه شدم.

روز مراجعه سر ساعت مقرر به مرکز معاینه فنی سراج مراجعه و با این فکر که به زودی کارم تمام می شود با انبوهی از خودروها مواجه شدم که خیابان کناری را تا انتها پر کرده و احتمالا برای همسایه ها ایجاد مزاحمت می کرد!

از افراد حاضر در صف در خصوص رزرو پرسیدم ، رزرو انجام نداده بودند! حدود یکساعت در صف منتظر شدم تا نوبت به بنده رسید. البته کارکنان مرکز در ایام تعطیلات عید با رویی گشاده امور مربوط به معاینه فنی را انجام دادند اما سوال اینجاست اگر رزرو قرار نیست به صورت اینترنتی انجام پذیرد پس چرا شهروندان تهرانی را سرکار می گذارید؟!

اگر شما شهروندان تهرانی نیز در خصوص مراکز معاینه فنی یا سامانه ” تهران من ” تجربه یا نظری دارید در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .