7

پاسخ محسن هاشمی به ادامه اجرای طرح ترافیک از اول شهریور

  • کد خبر : 265517
  • 26 مرداد 1399 - 14:24
پاسخ محسن هاشمی به ادامه اجرای طرح ترافیک از اول شهریور
رییس شورای شهر تهران در پاسخ به برخی شائبات مبنی بر اجرای طرح ترافیک از اول شهریورماه گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا در این باره تصمیم می‌گیرد.

به گزارش عصرشهروند ، محسن هاشمی ظهر امروز در پایان جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ یکی از اقدامات مهم شوراهای شهر تصویب بودجه سالانه است که باید بر روی عملکرد این بودجه نیز در شهرداری نظارت کند و مجددا عملکرد شهرداری را در مواجهه با بودجه از نظر کمی و مالی به تصویب برساند.

وی با بیان این‌که معمولا گزارش تفریغ دیر به دست شوراهای شهر می‌رسد، اظهار کرد: شهرداری تهران بزرگ شده و حدود ۴۳ شرکت و سازمان دارد که ۷۰ الی ۸۰ درصد بودجه در قالب این شرکت‌ها و سازمان‌ها هزینه می‌شود و از آنجایی که در ابتدا باید تفریغ بودجه در شرکت‌ها و سازمان‌ها بررسی شود و بعد به صحن شورا بیاید می‌بینیم که این گزارشات با تأخیرهای زیاد به صحن می‌آید و بعضا کامل نیست و سوالات زیادی را در ذهن اعضای شورا ایجاد می‌کند و امروز نیز گزارش تفریغ بودجه با سوالاتی به صورت مشروط به تصویب رسید.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود طرح ترافیک از اول شهریورماه اجرا می‌شود، اظهار کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا از شهرداری خواسته بود که به مدت یک هفته و بعد از آن هم تا آخر مردادماه طرح را اجرا نکند که هم شهرداری و هم پلیس این مساله را قبول کردند، اما قرار بود گزارشاتی از سطح شهر در مورد تأثیر اجرا نشدن طرح ترافیک همچون تأثیرش در مترو و اتوبوس، اضافه شدن سفرها و غیره احصاء شود و تا الان هم به این حس رسیدیم که عدم اجرای طرح ترافیک نه تنها مشکلی را حل نکرده، بلکه موجب آلودگی هوا و ترافیک نیز شده است و این در حالی است که ما در آستانه پاییز و پدیده اینورژن هوا قرار داریم که باید یک تیم متخصص با بررسی وضعیت شهر آمارها و اطلاعات را تحلیل کنند.

هاشمی با بیان این‌که تصمیمات این چنینی باید شفاف اعلام شود تا اختلافات را افزایش دهد، گفت: موضوع ساده است و ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه تصمیم می‌گیرد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=265517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .