21

پرحاشیه ترین چهره های سال ۹۷: از « مهناز افشار » تا « علی انصاریان »

  • کد خبر : 46080
  • 21 اسفند 1397 - 17:48
پرحاشیه ترین چهره های سال ۹۷: از « مهناز افشار » تا « علی انصاریان »

سال نود و هفت را باید سال حاشیه و جنجال ها و سال افت و خیز های وحشتناک دانست. سالی سخت و دلهره آور که اوایلش با صعود عجیب دلار از کانال ۴ هزار تومان به کانال ۱۸ هزار تومان آغاز شد و اواخرش نیز، پراید ۵۴ میلیون تومانی و گوشت قرمز ۱۳۰ هزار تومانی، کام ملت را تلخ کرد. سال نود و هفت، در عرصه سیاسی هم شوک های زیادی داشت.

سال ۹۷، سال پر حاشیه اقتصادی در حوزه ارز و سکه و طلا و اعدام مفسدان اقتصادی، سال دلار ۱۹ هزار تومانی و پراید ۵۴ میلیون و گوشت ۱۳۰ هزار تومانی، روزگار عجیبی بود. کلکسیون عجایب سال ۹۷ با محاکمه عابر بانک پرسپولیسی‌ها و متهمان اختلاس ۶.۵ میلیارد یورویی شرکت بازرگانی پتروشیمی، تکمیل شد. اما در عالم سینما، تلویزیون و ورزش، ۱۵ چهره جنجالی مشاهده شد که روایت خواندنی سرویس هنری عصر شهروند را از داستان های پرحاشیه سال ۹۷ از مهناز افشار (جنجال نالوکسان و درد پریود) تا حاشیه‌های تلویزیونی علی انصاریان مطالعه کنید.

اگر شما هم نظری درباره جنجالی ترین چهره های ورزشی، هنری، سینمایی، اقتصادی، مالی، سیاسی و رسانه ای سال ۹۷ دارید، نظرات و دیدگاه های خود را به صورت محترمانه و رعایت حریم خصوصی هموطنان، در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره رضا حمزه لو: متهم ردیف اول اختلاس  ۶.۵ میلیارد یورویی

سال ۹۷: سال حاشیه های جنجالی

سال نود و هفت را باید سال حاشیه و جنجال ها و سال افت و خیز های وحشتناک دانست. سالی سخت و دلهره آور که اوایلش با صعود عجیب دلار از کانال ۴ هزار تومان به کانال ۱۸ هزار تومان آغاز شد و اواخرش نیز، پراید ۵۴ میلیون تومانی و گوشت قرمز ۱۳۰ هزار تومانی، کام ملت را تلخ کرد. سال نود و هفت، در عرصه سیاسی هم شوک های زیادی داشت.

از لغو سفر بدون ویزا ایرانیان به صربستان تا مشکلات در اخذ ویزای عاشقان گرجستان گردی و در آخر هم استعفای اینستاگرامی محمد جواد ظریف از وزارت خارجه که خوشبختانه ختم به خیر شد. هر جور که محاسبه کنید، سال نود و هفت، برای اقشار مختلف مردم، سال موفق و خوش یمنی نبود و لایحه بودجه سال ۹۸ هم نوید بخش اوضاع خیلی بهتری از نظر اقتصادی در سال ۹۸ نیست.

سال ۹۷: سال حاشیه های جنجالی

(جنجال اینستاگرامی مهناز افشار درباره آمپول نالوکسان)

جنجال های توییتر مهناز افشار با حسن نوروزی

(جنجال های  توییتر مهناز افشار با حسن نوروزی، نماینده مجلس درباره  کابل برق ودرد پریود)

سال نود و هفت، اگر چه شاهد سیل و زلزله و سانچی دیگر و سقوط ATR  (البته سقوط هواپیمای ارتش در بهمن )و پلاسکو ثانی نبودیم، اما ماه به ماهش، مملو از حاشیه و جنجال های ریز و درشت بود که در این مجال، فرصت پرداخت به گوشه ای از آن امکان پذیر است. از «پلی بک خوانی» خواننده های همیشه محبوب پاپ تا عکس های جنجالی پارتی سلبریتی ها و جنجال های باستی هیلز لواسان و تخریب ویلای دختر نعمت زاده تا . . . . .

خلاصه، هر دم از  این باغ بری می رسد. .  .

روایت عصر شهروند در حاشیه های جالب سال نود و هفت که توسط اینستاگردهای ایرانی هم چنان پیگیری می شود را در ادامه بخوانید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره شبنم نعمت زاده

از علی ضیا تا رشید پور

این یک روال ثابت است که هر سال، علی ضیا و رضا رشید پور، در فهرست چهره های جنجالی سال قرار دارند. علی ضیا، فردی که اجرای مراسم ویژه سال  تحویل شبکه ۱ سیما، به وی واگذار شده است، در فرمول یک خود، هم چنان جنجالی است و مهمانان و اتفاقات ریز و درشتی که در ده ها برنامه سال ۹۷ این پسر جوان رخ داد، نشان از استقبال  مخاطب به فرمول یک او دارد.

 چهره های جنجالی و پر حاشیه سال 97

(جنجالی ترین پست اینستاگرامی رضا رشید پور در سال ۹۷)

استاد رضا رشید پور همه فن حریف قصه  ما هم که روی موج جنجال و حاشیه  سوار است. اگر  چه چهره جنجالی و پر حاشیه ای نیست، اما به هر حال، ماهیت حالا خورشید شبکه ۳ اقتضا می کند که او، با حاشیه و نوسان و جنجال و اتفاقات ریز و درشت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی، همراه شود و گاها، ترکش این اتفاقات، او را نیز بی نصیب نمی گذارد. سال ۹۷، سال  خوبی برای آقا رضا بود و برنامه محبوبش، با استقبال همراه شد. مهمانان خوبی هم آورد  که یکی از شاخص ترین آن ها: دکتر موحد، عضو باشگاه سوپر مغزهای جهان بود.

مهران مدیری

مرد مطرح دنیای شو تلویزیونی و ویژه برنامه های۹۰  قسمتی شبکه ۳ سیما، مجری «دورهمی» شبکه نسیم، نه در اینستاگرام حضور رسمی دارد و نه توییتر باز قهاری مثل دکتر صادقی (نماینده مردم تهران در مجلس) است. مهران مدیری، تابستان ۹۷، در جریان مقاله روزنامه شرق درباره اتهاماتی درباره پول های موسسه ثامن الحجج، در کانون توجه قرار گرفت. اتهام هدیه ای که گرفته شد و پس داده نشد!

حاشیه مرد مطرح دنیای شو تلویزیونی

شرق نوشته بود که رد پای برخی از سلبریتی ها در پرونده موسسه ثامن، به چشم  می خورد. سریع، مهران مدیری و احسان علیخانی، در ذهن ها آمدند. آنتن زنده رضا رشید پور به احسان، باعث شد که آقای  ماه عسل و عصر  جدید، از خود دفاع کند.

اما مهران مدیری، یک ویدئو کوتاه منتشر کرد و گفت توضیحی در این باره نمی دهد. او مستقیم به دادگاه فرهنگ و رسانه تهران رفت و از روزنامه شرق شکایت کرد.

پس از آن، روزنامه شرق با انتشار گزارشی از مهران مدیری عذرخواهی کرد و نوشت که پس از بررسی های بیش تر مشخص شد که مبلغ هدیه  قرائت شده در دادگاه، ربطی به مهران مدیری ندارد و این اشتباه از سوی روزنامه صورت گرفته  است. البته، از شکایت حقوقی مهران علیه  شرقی ها، خبری نداریم. ولی هم شرق منتشر می شود و هم مهران دیده می شود و گویا، قضیه ختم به خیر شد.

آقای برنده باش

محمد رضا گلزار هر جا باشد، حاشیه همان جاست. او با برنامه تلویزیونی پر حاشیه برنده باش با جوایز میلیونی وسوسه کننده، برای اولین بار  به عنوان مجری، به شبکه ۳ سیما آمد و آخر هفته های پاییز و زمستان ۹۷ شبکه ۳ را در دست گرفت. در سال ۹۷، چند حاشیه برای  محمد رضا گلزار رقم خورد. آرای مشکوک مسابقه برنده باش و قرارگیری نامش در فهرست خوش تیپ ترین مردان جهان.

محمد رضا گلزار هر جا باشد، حاشیه همان جاست

حتما بخوانید: لاکچری گردی شبکه ۳ از « برنده باش » گلزار تا « عصر جدید » علیخانی!

سیزدهمین مرد خوش تیپ جهان به  انتخاب IMDB.COM که از سایت های اقماری آمازون است. اینستانوشته جنجالی گلزار سینمای ایران، طوفانی از کامنت و حاشیه را سبب شد و اهالی رسانه را شگفت زده کرد که چطور آقای سوپراستار میلیاردی سینما و تئاتر، متوجه نشده است که این فهرست، متعلق به آی ام دی بی نیست. اگر چه ویدیو گلزار، باز خیلی ها را قانع نکرد.  . . بگذریم. . . .

اینستانوشته جنجالی گلزار سینمای ایران

خبر دستکار آرای مردمی در جشنواره جنجالی جام جم در اسفند ماه نیز که برنده باش  را در ردیف  اول قرار داده بود، حاشیه  مهم دیگری برای گلزار رقم زد. در واقع، گلزار در این جنجال، بی تقصیر بود و ربطی به او نداشت. اما حملات کامنتی اینستاگرامی به  وی نشان می داد که برخی، او را علت این اتفاق می دانند.

عادل خان فردوسی پور

عادل فردوسی پور، امسال با حضور رییس جدید شبکه ۳ سیما، در کانون حاشیه های جنجالی قرار گرفت. اوجش زمانی بود که چند برنامه ۹۰ روی آنتن نرفت و ویژه برنامه مسابقات جام ملت های آسیا، بدون حضور او برگزار شد. کارلوس پوپول، مهمان ویژه بازی ایران و اسپانیا، اجازه ورود به استودیو شبکه ۳ را پیدا نکرد تا قهر عادل خان با شبکه ۳ استارت بخورد.

عادل فردوسی پوردر کانون حاشیه های جنجالی

رابطه عادل با شبکه ۳ شکرآب شد تا آن جا که مدیر جوان شبکه ۳، روبروی رضا رشید پور رفت و به شائبه  ها پاسخ داد. عادل برگشت و به نظر می رسد که برند شبکه ۳، همین ۹۰  است و نمی‌شود بیخالش شد!

حتما بخوانید: همه چیز درباره ویژه برنامه های نوروزی سیما

کمال تبریزی

حاشیه جنجالی کمال تبریزی

کمال تبریزی، نام خیلی شناخته شده ای برای عموم مردم نیست. اما اظهارنظرش درباره فیلم مارموز، او را به یکی از کارگردان های جنجالی سال ۹۷ بدل کرد. خطاب کردن رسانه ملی به عنوان «رسانه میلی»، یکی از حاشیه های داغ برای کمال خان تبریزی بود. کمال تبریزی به واسطه اتفاقاتی که در برنامه «میزانسن» شبکه شما اتفاق افتاد، متنی علیه رسانه ملی نوشت. متنی که تعجب آور بود. چرا که او، همکاری مستمری با صدا و سیما دارد.

البته، سرانجام، کارگردان مارمولک، اشتباهش را پذیرفت. او گفت: «من متعلق به تلویزیون و تلویزیون متعلق به من است». سریال الف ویژه ای که هم کمال تبریزی قصد داشت آن را برای رسانه ملی بسازد، متوقف شد تا کمال خان، کارگردان پرحاشیه سال ۹۷  لقب بگیرد.

داستان های تمام نشده نقی

مرد حاشیه ساز شوخ طبع سینما و تلویزیون

محسن تنابنده، از اینستاگرام تا نشست های خبری، یکی از مشتریان پر و پا قرص باشگاه جنجالی های سال است. انصراف دادن سریال پایتخت از جشنواره جام جم و اظهاراتش درباره فیلم «قسم» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، بخشی از داستان های محسن خان در سال نود و هفت را رقم زد. حذف سکانس تایتانیک سریال نوروزی پایتخت در نوروز ۹۷، تا استفاده از نگین میرزایی . . . . روایت مرد  حاشیه ساز شوخ طبع سینما و تلویزیون است.

نقی، با سریال پایتخت، احتمالا برای ماه مبارک رمضان دوباره خواهد آمد.

احسان علیخانی

احسان علیخانی، مجری خوش خنده موفق شبکه ۳ که او را با ویژه برنامه نوروزی بهار نارنج و ویژه برنامه ماه عسل در ماه مبارک رمضان به یاد داریم، با برنامه استعدادیابی «عصر جدید»، طوفانی در زمستان ۹۷ به پا کرد. برنامه ای که خیلی ها آن را بومی شده «آمریکاز گات تلنت» می دانند و احسان، تهیه کننده و مجری آن است.

کلکسیونی از حاشیه های جذاب

در فصل اول، ۲۶ قسمت دارد و روز های شنبه و یکشنبه هر هفته پخش می شود. این برنامه، کلکسیونی از حاشیه های جذاب است که تماشای ویدیو برنامه های پخش شده و مراجعه به اینستاگرام احسان، شما را به صورت مستند، با آنچه میخواهیم بگوییم، آشنا می کند.

حتما بخوانید: چگونه در برنامه  عصر جدید شرکت کنیم؟

البته، خرداد ۹۷ هم فراموش نمی کنیم که وی در برنامه ماه عسل، از یاسمن اشکی، میزبانی کرد. داستان زگیل تناسلی و واکسن HPV و جنجال هایی که به پا شد، کلید واژه های خوبی برای شما برای رصد اخبار مربوطه است.

حاشیه های استاد

استاد پرویز پرستویی، نه با حاشیه است و  نه حاشیه با اوست. اینستانوشته های مفهومی اش، اینستاگرام استاد را کلاس درسی برای ۴.۵ میلیون مخاطب اینستاگرام ایشان قرار داده است. از سلفی های یهویی و فوتوشوت تولد و لباس و این چیزها در اینستاگرام پرستویی خبری نیست. اما برخی از انتقاداتش، داستان هایی به همراه می آورد.

استاد پرویز پرستویی، نه با حاشیه است و نه حاشیه با اوست

استاد، به همه مسائل جامعه، واکنش می دهد و این سبک زندگی، کمی به مذاق منتقدانش خوش نمی آید. اگر چه منتقدان عزیز، تا حدی هم حق دارند. به قول رضا کیانیان، چه نیازی هست که هنرمندان به همه مسائل اجتماعی، ورزشی، سیاسی، هنری، اقتصادی، امنیتی و غیره، واکنش نشان دهند و اگر حرفی هم نزنند، در کانون فحاشی قرار بگیرند؟ این همه موضوع جالبی در جامعه شناسی خودمانی اینترنتی ایرانی ها است.

یکی از جنجال های اینستاگرام استاد، انتشار تصویر کارت دعوت مراسم افطار روحانی  بود که پس از او، برخی از دعوت شدگان نیز این کار را تکرار کردند. او به اعتراض به مشکلات اقتصادی، دعوت رییس جمهور را رد کرد.

دیگر حاشیه استاد، مربوط به واکنش به سخنان استاد جمشید مشایخی است که گفته بود، تختی، خودکشی کرده است. انتقاد پرستویی به مشایخی، زمستان پر حاشیه ای برای  پرستویی رقم زد. این حاشیه ، به نظر نمی رسد حالا حالا هم تمامی داشته باشد.

حمید حاشیه نژاد!

حمید حاشیه نژاد

حمید خان فرخ نژاد، فیلم های پر فروشی در سال های اخیر داشته است و معمولا اینستا نوشته های پر حاشیه و جنجالی منتشر می کند. مرد حاشیه سینمای ایران است. داستان «محمد امامی» و  «من و تو» و سفر های مکرر فرخ نژاد به آمریکا، فرخ نژاد را به حاشیه راند و اوجش، جایی بود که گفته بود: « ۸۰ میلیون ایرانی برای من مهم نیستند، اگر خم به ابروی پسرم بیاید!» او قبلا گفته بود که ماهانه ۱۰ هزار دلار آمریکا برای همسر و فرزندانش که مقیم آمریکا هستند، ارسال می کند.

توصیه می کنیم، در تعطیلات نوروزی ۹۸، یکی از صفحاتی  که بررسی می کنید، اینستاگرام فرخ نژاد باشد.

جواد خیابانی

جواد خیابانی، هر  سال، حداقل  ۱-۲ حاشیه دارد. صحبت کردن انگلیسی با سرمربی بولیوی و آلمانی صحبت کردنش با شفر و ژاپنی صحبت کردنش با مردم ژاپن و احساسی شدن در مقابل کیروش، همه و همه، آقا جواد را به چهره اول حاشیه مجریان تلویزیون در سال نود و هفت تبدیل کرد.

حماسه خنده  ای که why your team in world cup no به پا کرد، هنوز فراموش نشده است. البته جواد خیابانی، خوش خنده و شوخ طبع است و به واکنش های مردم به سطح زبان انگلیسی او، که قبلا  درباره اش گفته  بود: دست و پا شکسته است، ایرادی نگرفت.

نامه ای که او قبل از بازی با ژاپن به زبان ژاپنی، خطاب به ملت ژاپن خواند هم در نوع خود، جالب بود که در ویدیوی بالا مشاهده می کنید. جواد، مدتی سوژه می شود و آرام آرام مثل سرهنگ عیلفر، فراموش می شود. به هر حال، هنوز، خیلی ها طرفدار گزارش گر نوستالژیک حماسه ملبورن ۱۹۹۸ هستند. ما ملت نوستالژی ها هستیم.

نوید محمد زاده

مغزهای کوچک زنگ زده و عصبانی نیستم، داستانی از نوید محمد زاده است که در ایستگاه سی و هفتم فیلم فجر، سرخپوست و متری شش و نیم هم به  آن اضافه شد. اگر چه، خوش درخشید و سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد، به هنرپیشه نقش اول فیلم شبی که ماه کامل شد اهدا شد، اما نوک پیکان انتقاد ها، به بازی های تکراریش سبب شد تا او دلخور شود. او گفته که در سی و هشتمین جشنواره  فیلم فجر (بهمن ۱۳۹۸) فیلمی نخواهد داشت. همین خودش برای اهالی پرده  نقره ای، حاشیه های پر رنگ تر  از متن را رقم زد.

حاشیه های آقای خنداونه

آقای خندوانه، در زمستان ۹۷، پر حاشیه ظاهر شد، پستی علیه دکتر مسعود صابری، جراح خواننده عرصه موسیقی پاپ و حذف پست تا دعوای رامبد جوان با محمد حسین فرح بخش (تهیه کننده فیلم دشمن زن) و اتهامات کمک های مالی از مراکز مختلف برای  خندوانه و درآمد های خاص او، همه و همه، حاشیه های داغی برای رامبد در سالی که پدر شد را به همراه داشت.

او در پستی در اینستاگرامش، درباره دخترش چنین گفت.

حاشیه های آقای خنداونه

حاشیه های علی انصاریان

کافی است به اینستاگرام علی انصاریان بروید تا هر چه که می خواهیم بگوییم را به صورت مستند و مصور، مشاهده کنید. علی انصاریان، با برنامه زابیواکا در شبکه آیو، جنجالی به راه انداخت و این قضیه تا برنامه ورزشگاه شبکه ۵ ادامه یافت. مسخره کردن لهجه هموطنان افغان، موجی از انتقادات را علیه وی به پا کرد تا مجبور به عذرخواهی شود. چون گفتیم اینستاگرامش را بببنید، از بیان جزییات خودداری می کنیم! او ۷۰۰ هزار دنبال کننده دارد.

حاشیه های علی انصاریان

(یکی  از جنجالی ترین پست های اینستاگرامی علی انصاریان در سال ۹۷ را مشاهده می کنید که داستان حماسه های علی آقا با مونیکا بلوچی را در میلان گردی های ۲۰۱۸ روایت می کند)

همایون غنی زاده: پسر لوس سینما

مسخره باز به کارگردانی همایون غنی زاده در اختتامیه جشنواره فجر ۹۷، حاشیه ساز شد. پسر بچه افغان را روی سن فرستاد تا نامه ای بخواند و برای دریافت جایزه بخش نگاه نو، روی سن نیامد اما سیمرغ هنر و تجربه را گرفت تا نامش، به باشگاه حاشیه ها اضافه شود.

امیر مهدی ژوله

آقای ژوله، اینستاگرام فعال و جالبی دارد و پر انتقاد های طنازش، پر خیلی ها را مثل مهدی طارمی گرفته است. چالش «من و سانسورچی»، اینستاگرام ژوله را محبوب کرد. برخی از هنرمندان، در این چالش شرکت کردند: مثل ترانه علیدوستی و بهاره رهنما. کنایه او به نظرسنجی تلویزیون (جام جم) نیز، کلکسیون حاشیه های سال نود و هفت امیر مهدی ژوله را تکمیل  کرد.  او، ۲.۲ میلیون دنبال کننده دارد.

 کلکسیون حاشیه های سال نود و هفت امیر مهدی ژوله

(مهراب قاسم خانی و امیر مهدی ژوله)

مخاطب گرامی

نظرات خود را به صورت محترمانه درباره جنجالی ترین چهره سینمایی و ورزشی سال ۹۷ در بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=46080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام
    تصویری که از علی انصاریان در کنار بلوچی گذاشتید بسیار ناپسند است و سرسینه ها مات یا حذف نشده
    جدا اصلاح کنید و از این مسائل در رسانه خود قبح زدایی نکنید. مسئولانه عمل کنید!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .