44

پشت پرده فشار یک مدیر معزول برای انتصاب در وزارت ورزش

  • کد خبر : 237827
  • 19 فروردین 1399 - 10:48
پشت پرده فشار یک مدیر معزول برای انتصاب در وزارت ورزش

در حالی که این فرد تلاش دارد خود را به عنوان مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان معرفی کند اما امروز با گذشت یک ماه از انتشار این خبر و سه ماه بعد از برکناری وی از مجلس،  هنوز وزارت ورزش و جوانان رسما حکمی برای این فرد صادر نکرده است.

به گزارش عصر شهروند ، کاوه احمدی که اواخر دی ماه سال گذشته  از سرپرستی یکی از ادارات اداره کل روابط عمومی مجلس عزل شده، تلاش کرد تا خود را بعنوان مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان معرفی کند ولی تا به امروز حکمی برای وی صادر نشد و در واقع اقدام وی برای وزیر ورزش قبل از انتصاب در این وزارتخانه یک حاشیه سازی بود.

کاوه احمدی عکاس پیشین اداره اخبار مجلس که در سالهای گذشته تا اواخر دی ماه ۹۸، سرپرستی یکی از ادارات اداره کل روابط عمومی مجلس را عهده دار بود، با پیگیری برخی از نمایندگان تلاش کرد خود را بعنوان مشاور وزیر و  رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، به وزیر ورزش تحمیل نماید.

در ۱۹ اسفند سال گذشته خبری تحت عنوان «کاوه احمدی رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان شد» در برخی رسانه ها و کانالهای خبری منتشر شد.

انتشار این خبر در رسانه ها در حالی صورت گرفت که تا امروز با گذشت یک ماه از انتشار این خبر و سه ماه بعد از برکناری وی از مجلس،  هنوز وزارت ورزش و جوانان رسما حکمی برای این فرد صادر نکرده است.

به نظر می رسد وی با تولید اخبار و تزریق به رسانه ها، خود را مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان، رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و از مدیران ارشد روابط عمومی مجلس شورای اسلامی معرفی کرده که هیچ یک از این انتصابات واقعیت ندارد.

انتشار خبر انتصاب وی در وزارت ورزش و جوانان در حالی صورت گرفت که در آن زمان مازیار ناظمی در مسئولیت خود در روابط عمومی این وزارتخانه  مشغول بکار بود و در آخرین جلسه شورای معاونان وزارتخانه که اواخر اسفند سال گذشته بوده شرکت داشته و تصاویر آن هم منتشر شده است.

نداشتن سابقه در رسانه های ورزشی و وزارت ورزش و جوانان باعث تردید جدی وزارت ورزش و جوانان در انتصاب وی بود.

این تردید در حالی است که احمدی، عکاس پیشین مجلس با فشار رسانه ای و انتشار اخبار و سوابق غیر واقعی نظیر مدیر ارشد روابط عمومی مجلس شورای اسلامی که چنین جایگاهی اساسا وجود خارجی ندارد، می کوشید وزیر ورزش را در مورد انتصاب خود در مقابل عمل انجام شده قرار دهد.

بنا بر اطلاع واصله از وزارت ورزش و جوانان، انتصاب وی در این وزارتخانه منتفی شده است.

یک منبع آگاه در وزارت ورزش و جوانان به خبرنگار ما گفت: انتصاب احمدی منتفی است و مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش بویژه در شرایط بحران کرونا که نیازمند اطلاع رسانی متناسب با آن می باشد، از میان چهره های با سابقه و شناخته شده در وزارتخانه صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=237827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .