5

پلیس تهران بدنبال ساماندهی تردد موتورسیکلتها

  • کد خبر : 298016
  • 28 مرداد 1402 - 11:21
پلیس تهران بدنبال ساماندهی تردد موتورسیکلتها
رییس پليس راهور تهران گفت: یکی از بی نظمی هایی که در شهر مشاهده می شود بحث توقف و پارک موتورسیکلت ها در پیاده راهها می باشد که پلیس جهت ایجاد محلی برای پارک موتورسیکلت ها را در شهر دنبال می کند.

به گزارش عصرشهروند، سردار حمیدی رییس پلیس راهور تهران گفت: پلیس در کنار احداث مسیر ویژه برای موتورسیکلت سواران که به صورت مسیر ویژه و پل موتور رو صورت می گیرد و جلوی  تصادفات و تخلفاتی چون ورود ممنوع، تردد در محل عبور  عابر پیاده و ورود ممنوع را می  گیرد ، بحث  ساماندهی  پارک موتورسیکلت ها را در  شهر به جد پیگیری  می کند.

وی افزود : یکی از بی نظمی هایی که در شهر مشاهده می شود بحث  توقف و پارک موتورسیکلت ها در پیاده راهها می باشد که پلیس جهت ایجاد محلی برای پارک موتورسیکلت ها را در  شهر دنبال  می کند.

رییس  پلیس راهور تهران اضافه کرد:  با ایجاد این محل ها موتورسواران خود نسبت به پارک در این نقاط  به صورت داوطلبانه اقدام می کنند و به صورت منظم کنار  هم پارک می کنند .

وی گفت:  موتورسواران در  این محل  ها پارک می کنند و از  نرده هایی که به همین منظور  تعبیه شده جهت قفل موتورسیکلت خود اقدام می کنند و با نظم خاصی کنار  یکدیگر حضور  دارند .

سردار حمیدی افزود : این محل ها با خط کشی  هایی که صورت گرفته کاملا مشخص  هستند و وقتی که موتورسواران متوجه می شوند محلی  برای  آنان با نصب  تابلو مشخص  شده و نرده کشی  هم انجام گردیده ، در  این محل  ها پارک می  کنند .

وی  ادامه داد: استفاده و تعداد موتورسیکلت در  شهر  تهران مانند محدوده خیابان مولوی  روز  به روز  در  حال افزایش  می باشد و در احاطه موتورسواران است و پلیس  دغدغه حفظ  جان این عزیزان را دارد و راکبین به همین خاطر  و برای  حفظ  جان خود می  بایست قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی  را رعایت نموده تا از  تصادفات و آسیب ها  حفظ  شوند . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .