12

پلیس راهور ناجا : به سفر اصرار کنید، خودرو توقیف می‌شود

  • کد خبر : 272010
  • 14 آبان 1399 - 17:44
پلیس راهور ناجا : به سفر اصرار کنید، خودرو توقیف می‌شود
به گفته معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا، خودروی رانندگانی که به ادامه سفر اصرار می‌کنند، علاوه بر جریمه، توقیف نیز می‌شود.

به گزارش عصرشهروند ، سرهنگ عین اله جهانی گفت: ممنوعیت ترددی تا ۶ صبح روز شنبه در ۲۵ استان برقرار است و پلیس در ۹۱ نقطه ورودی و خروجی حضور مستمر دارد.

وی افزود: تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ خودرو، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شده اند و تردد‌ها ۳۷ درصد کاهش یافته است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پلیس باید راه را ببندد و رانندگان نیز باید تایع دستورات باشند. خوشبختانه بیشتر مردم این مسئله را رعایت می‌کنند و با دستور پلیس دور می‌زنند و برمی گردند، اما مبلغ جریمه برای عده‌ای مهم نیست و آن‌ها اصرار به ادامه سفر دارند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در پاسخ به این سوال که با رانندگانی که اصرار به ادامه سفر دارند، چه برخوردی می‌شود، گفت: علاوه بر جریمه، برای رانندگانی که اصرار به ادامه سفر دارند، توقیف خودرو اعمال می‌شود.

سرهنگ جهانی درباره سایر تردد‌ها افزود: تردد خودرو‌ها با پلاک بومی هیچ مانعی ندارد و بیشتر تردد‌ها نیز به همین خودرو‌ها مربوط است.

این مقام انتظامی درباره نحوه جریمه بیان کرد: هم ماموران پلیس در صحنه به صورت دستی و هم دوربین‌های راهنمایی و رانندگی جریمه را اعمال می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش میزان تصادفات گفت: متاسفانه خلوتی معابر باعث افزایش سرعت و افزایش تصادفات شده است که امیدواریم مردم به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ جهانی در پایان از مردم خواست زمان بازگشت سفر خود را مدیریت کنند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=272010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .