0

پمپ‌ بنزین‌ های تهران در شرایط عادی

  • کد خبر : 300165
  • 26 فروردین 1403 - 13:29
پمپ‌ بنزین‌ های تهران در شرایط عادی
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: به‌هیچ وجه شاهد هجوم مردم به پمپ‌بنزین‌ها و شرایط غیرعادی در جایگاه‌های عرضه سوخت نبودیم.

به گزارش عصرشهروند، رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت گفت: در پی حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در بامداد امروز برخی هموطنانمان در شهرهای مختلف برای شادی و انجام مراسماتی به خیابان‌ها آمدند که این افزایش تردد، نیاز به سوخـت‌گیری و حضور بخشی از مردم در پمپ‌بنزین‌ها را به دنبال داشت.

وی افزود: برخی هموطنان نیز در ساعات بامداد و صبح امروز، مراجعاتی بیش از روزهای عادی به جایگاه‌های عرضه سوخت داشتند، با این حال، نه در ساعات بامداد و نه در ساعات صبح امروز، به‌هیچ وجه شاهد هجوم مردم به پمپ‌بنزین‌ها و شرایط غیرعادی در جایگاه‌های عرضه سوخت نبودیم و اخباری که برخی رسانه‌های معاند از صف‌های بنزین در ایران منتشر کرده‌اند، بزرگ‌نمایی و غیرواقعی بوده است.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با بیان اینکه “شرایط سوخت‌گیری در شب گذشته و صبح امروز علی‌رغم افزایش مراجعه مردم به پمپ‌بنزین‌ها عادی بوده”، گفت: هم‌اکنون نیز در برخی جایگاه‌های پرتردد عرضه سوخت در برخی کلانشهرها، صف‌های سوخت‌گیری داریم، اما این میزان تردد و شرایط سوخت‌گیری، کاملا عادی است و هیچ‌گونه اختلالی در این زمینه وجود ندارد.

نواز در خصوص کارت آزاد جایگاه‌های سوخت گفت: اگرچه بخشی از کارت‌های آزاد جایگاه‌های سوخت که در ایام نوروز اضافه بر ایام قبل از نوروز، توزیع شده بود جمع‌آوری شده اما همچنان از نظر تعداد کارت آزاد جایگاه‌ها به شرایط پیش از نوروز بازنگشته‌ایم و تعداد کارت آزاد جایگاه‌ها بیشتر از ایام پیش از نوروز است.

وی افزود: به جز جایگاه‌های عرضه سوخت در مناطق مرزی که شرایط خاص خود را دارند، هم‌اکنون در تهران و کلانشهرها به ازای هر سکو، یک کارت آزاد در جایگاه‌ها وجود دارد و در دیگر نقاط کشور نیز به ازای میزان تردد، به ازای هر دو سکو یک کارت آزاد و یا به ازای هر جایگاه یک کارت آزاد وجود دارد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300165

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .