2

پول ویلموتس از جیب کارگران تامین اجتماعی پرداخت شد

  • کد خبر : 226241
  • 20 اسفند 1398 - 10:41
پول ویلموتس از جیب کارگران تامین اجتماعی پرداخت شد

یک نماینده مجلس با مطرح کردن چند موضوع نسبت به مهدی تاج انتقادات شدیدی را مطرح کرد.

در پرونده شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال، همسر او وکالت این سرمربی بلژیکی را برعهده دارد. حالا یک نماینده مجلس ادعا می‌کند پیش‌تر به تاج در مورد آگاهی همسر ویلموتس نسبت به مسائل حقوقی هشدار داده بود. احسان قاضی‌زاده هاشمی درمورد این موضوع می‌گوید: همان زمان نیز به رییس وقت فدراسیون فوتبال هشدار دادم که همسر مارک ویلموتس وکیل است و در پارلمان این کشور نیز دستیار بوده و نسبت به مسائل حقوقی اشراف کامل دارد.
همچنین یکی از مسائلی که همواره درمورد ویلموتس مطرح شده درباره محل پرداخت قرارداد این سرمربی بود. این نماینده مجلس نیمه‌شب گذشته درباره این موضوع گفت: این پول از جیب کارگران تامین اجتماعی پرداخت شده است.

منبع: خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=226241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .