15

پیاده راه حرم تا حرم شهرری بهسازی می شود

  • کد خبر : 296534
  • 31 اردیبهشت 1402 - 8:17
پیاده راه حرم تا حرم شهرری بهسازی می شود
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی معارضین پروژه بازپیرایی میدان شهرری و پیاده‌راه سازی حرم تا حرم، از تعامل با دستگاه های معارض خبر داد و گفت: در تلاشيم با دستگاه هاي مرتبط تعامل سازنده برقرار كنيم تا بتوانيم تا ٢ ماه آينده اين معضل را حل كنيم.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی پیرهادی در حاشیه نشست بررسی مشکلات اجرای پروژه بازپیرایی میدان شهرری و پیاده راه حرم تا حرم (پیاده راه آستان امامزاده عبدالله (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم شهرداری بهسازی و آماده‌سازی خیابان‌های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم است که با توجه به بروز برخی مشکلات در حین اجرای پروژه نشست بررسی و رفع این مشکلات تشکیل شد.

وی افزود: عمده مشکلات این پروژه معارضاتی با ادارات آب و گاز بود و از آنجا که شبکه آب‌رسانی فرسوده است و امکان بروز مشکل در زمان اجرای پروژه و پس از آن وجود دارد باید اقدامات لازم برای نوسازی صورت گیرد.

پیرهادی تصریح کرد: در راستای تسریع پروژه نوسازی شبکه آب مقرر شد به نمایندگی از همکاران مذاکراتی برای رفع معارض و اجرای عملیات عمرانی با مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران در ادامه گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا حدود ۲ ماه آینده معارضین رفع و تا پایان سال فاز نخست و در سال آینده فاز دوم اجرایی خواهد شد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .