13

پیام تسلیت اعضای شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت درگذشت مهرداد میناوند

  • کد خبر : 276714
  • 09 بهمن 1399 - 18:40
پیام تسلیت اعضای شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت درگذشت مهرداد میناوند
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام های جداگانه ای درگذشت مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال، بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس تهران را تسلیت گفتند.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام های جداگانه ای درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت گفتند.

در پی درگذشت مهرداد میناوند ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال کشورمان، سید ابراهیم امینی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت ورزشکار نام‌آشنا و خوشنام کشورمان، زنده‌یاد مهرداد میناوند که در ساختن بخشی از مهم‌ترین و بزرگترین شادی‌های جمعی و افتخارات ملی کشورمان در دهه‌های اخیر نقشی موثر داشتند، در کنار جامعه ورزش کشور، موجب بهت و اندوه همه هموطنانمان گردید.

اینجانب ضایعه درگذشت ناباورانه زنده‌یاد میناوند را به خانواده ورزش کشور به‌ویژه هواداران پرشمار تیم پرسپولیس و همه هموطنانمان و خانواده ایشان تسلیت گفته و از درگاه الهی برای ایشان علو درجات و آمرزش مسئلت دارم.

سید ابراهیم امینی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران


محمد سالاری عضو شورای شهر تهران نیز در پیامی درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت گفت.

خبر درگذشت حزن انگیز مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، به دلیل ابتلاء به کرونا موجب‌ تاسف و تاثر فراوان گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت اندوهبار به خانواده محترم ایشان، جامعه ورزشی و مردم ایران به ویژه هواداران باشگاه پرسپولیس، برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان معزز صبر و سلامتی از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

روحش شاد و یادش گرامی

محمد سالاری

عضو شورای شهر تهران


علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در پیامی درگذشت مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی ایران را تسلیت گفت.

طی ماه‌های گذشته کرونا جان بسیاری از اسطوره‌های این مرز و بوم را گرفته و ما را داغدار کرده است و متاسفانه خبر درگذشت مهرداد میناوند، یکی از بهترین و خاطره سازترین فوتبالیست‌های نسل طلایی فوتبال ایران و چپ پای محبوب تیم پرسپولیس و تیم ملی بر غم‌ ‌و اندوه از دست دادن عزیزان‌مان بیش از بیش افزود.

فقدان بزرگ این اسطوره فوتبال را به خانواده مرحوم میناوند، مردم شریف و جامعه ورزشی ایران تسلیت عرض می‌کنم. روحش شاد و یادش گرامی.

علی اعطا

عضو هیات رییسه و سخنگوی شورای شهر تهران


حسن خلیل آبادی نیز در پیامی درگذشت بازیکن سابق تیم ملی ایران را تسلیت گفت.

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس و یکی از پرافتخارترین چهره‌های ورزشی کشور، موجب تاسف و تاثر شد.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه به جامعه ورزشی کشور خصوصا جامعه فوتبال و خانواده محترم آقای میناوند، از خداوند برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت می‌کنم.

روحش شاد و یادش گرامی

حسن خلیل‌آبادی

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش


زهرا نژاد بهرام دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در پیامی درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت گفت.

متن پیام زهرا نژاد بهرام به شرح زیر است:

درگذشت تاسف بار مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس را به ملت قدرشناس ایران، جامعه ورزش کشور، دوستان و علاقه مندان به ویژه خانواده ارجمند آن عزیز از دست رفته صمیمانه تسلیت گفته و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم.

زهرا نژاد بهرام

عضو شورای شهر تهران

منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=276714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .