9

پیشنهاد مجازی شدن جلسات شورای شهر تهران در صحن شورا

  • کد خبر : 289211
  • 19 بهمن 1400 - 13:14
پیشنهاد مجازی شدن جلسات شورای شهر تهران در صحن شورا
در چهل و ششمین جلسه شورا، مهدی عباسی و تعدادی از اعضا پیشنهاد مجازی شدن جلسات شورا به علت شیوع مجدد سویه کرونا (امیکرون) را مطرح کردند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، در جریان چهل و ششمین جلسه شورا، مهدی عباسی و تنی چند از اعضای شورا پیشنهادی در خصوص مجازی شدن جلسات شورا را مطرح کردند و مهدی عباسی در این خصوص گفت: با توجه به شرایط کرونا و ابتلای برخی اعضا، پیشنهاد می ‏کنم که جلسات صحن بصورت مجازی یا به صورت ترکیبی مجازی و حضوری هم برگزار شود تا اعضای  درگیر به ویروس نیز بتوانند بصورت مجازی مشارکت داشته باشند و رای ایشان محسوب شود.

در ادامه سوده نجفی عضو هیات رئیسه شورا نیز در همین راستا متذکر شد و گفت: طبق مصوبات شورای عالی مبارزه با کرونا، جلسات اداری در فضای بسته باید با سقف ۳۰ نفر به مدت ۹۰ دقیقه برگزار شود و این درحالیست که مدت جلسات شورا بیش از ۹۰ دقیقه و با حضور تعداد بیش از سی نفر برگزار میشود.

ناصر امانی هم با تایید و تکرار تذکر نجفی افزود: طبق مصوبات شورای عالی مبارزه با کرونا، جلسات اداری در فضای بسته باید با سقف ۳۰ نفر برگزار شود اما همین امروز بالای ۴۰ نفر شامل اعضا و مشاورین و اهالی رسانه در جلسه حضور دارند. لذا پیشنهاد میکنم که این سقف ۳۰ نفر حفظ شود و دیگران بصورت مجازی شرکت کنند و این محدودیت فقط شامل رسانه‎ها نباشد.

پرویز سروری در پاسخ به درخواست اعضای شورا اظهار داشت: این موضوع را با ریاست شورا درمیان خواهم گذاشت و بر اساس نظر هیات رئیسه شورا اعلام نظر خواهد شد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .