28

پیش بینی وزش باد شدید در نیمه‌جنوبی تهران

  • کد خبر : 297031
  • 26 خرداد 1402 - 16:44
پیش بینی وزش باد شدید در نیمه‌جنوبی تهران
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: آسمان ابری و وزش باد شدید برای نیمه‌جنوبی تهران از عصر امروز پیش بینی می‌شود.

به گزارش عصرشهروند، با بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی وضعیت جوی استان تهران طی امروز (۲۶ خرداد) آسمان صاف تا کمی ابری در ساعات عصرتا اواخر شب با رشد ابرهای همرفتی و ناپایداری‌های محلی، وزش باد گاهی وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان در بعضی ساعات همراه با تندباد لحظه‌ای و خیزش موقت گردوخاک و در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

از روز شنبه تا دوشنبه (۲۷ تا ۲۹ خرداد) در سطح استان وزش باد گاهی وزش بادشدید مورد انتظار است.

در نیمه‌جنوبی و مناطق مستعد با توجه به خیزش موقت گردوخاک و همچنین غبار انتقالی از استان‌های مجاور کاهش موقتی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران فردا (۲۷ خرداد) صاف گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۲۸ خرداد) صاف گاهی وزش باد، از بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .