4

پیمانکاران شهرداری در مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند

  • کد خبر : 22086
  • 30 دی 1397 - 13:32
پیمانکاران شهرداری در مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند

ظهر امروز جمعی از پیمانکاران طلبکار از شهرداری تهران در مقابل شورای شهر و شهرداری تهران تجمع کردند.

به گزارش عصر شهروند، پیمانکاران معترض در مقابل شورای شهر تهران بیش از ۵۰ نفر هستند و شعارهایی از جمله اینکه «تسویه مطالبات حق مسلم ماست، شورای شهر تهران حمایت حمایت، آبادگران دیروز بزهکاران امروز، شورای بی‌لیاقت استعفا استعفا» سر می‌دادند.

یکی از پیمانکاران اظهار داشت: از سال ۹۴ از شهرداری تهران طلب دارم و طلبم بیش از یک میلیارد تومان است ولی هنوز پرداخت نشده است و هر روز وعده‌های مختلفی به ما می‌دهند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه هنوز نتوانستم طلب‌هایم را از شهرداری تهران وصول کنم بنابراین کارگاهم تعطیل شده و ۵ نفر از کارگرانم بیکار هستند.

این پیمانکار گفت: درخواست ما این است که هر چه سریع‌تر مطالبات ما که از سال‌های دور باقی مانده است، شهرداری پرداخت کند.

وی افزود: بارها وعده پرداخت مطالبات با استفاده از تهاتر به ما دادند ولی متاسفانه این اقدام صورت نمی‌گیرد و یا روش بسیار کندی دارد.

یکی دیگر از پیمانکاران شهرداری تهران گفت:بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از شهرداری تهران طلب دارم که با توجه به نوسانات نرخ ارز و بازار اقتصادی موجود ارزش این پول هر روز از روز قبل کمتر می‌شود و من هنوز نتوانستم بخشی از مطالبات خود را دریافت کنم.

وی گفت:‌ما از شهردار و شورای شهر می‌خواهیم وعده‌ خود را عملی کنند و نسبت به پرداخت مطالبات ما هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

پیمانکاران شهرداری تهران بارها در مقابل شورا و شهرداری تجمع کردند ولی مطالبات آنها همچنان پرداخت نشده است.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=22086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .