21

چرا مدیر بازنشسته بانک کشاورزی اردبیل همچنان مشغول به کار است؟!

  • کد خبر : 215419
  • 29 بهمن 1398 - 8:54
چرا مدیر بازنشسته بانک کشاورزی اردبیل همچنان مشغول به کار است؟!

اینکه چرا این مدیر بازنشسته باوجود ابلاغ صریح قانون همچنان در راس مدیریت بانک کشاورزی اردبیل وجود دارد سوالی است که باید دستگاه های نظارتی به آن پاسخ دهند.

به گزارش عصر شهروند، سه‌شنبه دوم مرداد ماه سال ۹۷ نمایندگان مجلس طرحی را تصویب کردند که براساس آن مدیران بازنشسته‌ای که حکم بازنشستگی آنها صادر شده است باید ظرف مدت دوماه از ابلاغ قانونی، از پست خود خداحافظی کنند.

براساس این قانون به‌طور مطلق، به‌کارگیری مجدد بازنشستگان حتی  در قالب اشتغال مجدد، قراردادی، ساعتی، خرید خدمت و حتی شامل اعاده به خدمت ممنوع می باشد.

این قانون شامل تمام بانک‌هایی که حتی درصدی از سهام آن‌ها متعلق به دولت می باشد نیز می‌شوند و باید طی مدت تعیین شده قانون را اجرایی کنند.

به این ترتیب تمام بازنشستگان در نظام بانکی کشور از جمله بانک کشاورزی که تمام سهام آن متعلق به دولت می باشد نیز باید این قانون را اجرایی کنند . اما براساس اطلاعات موثق از بانک کشاورزی استان اردبیل ، رضا نوری مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل که از مدیران بازنشسته این بانک می باشد همچنان بر مسند این پست تکیه زده است.

اینکه چرا این مدیر بازنشسته باوجود ابلاغ صریح قانون همچنان در راس مدیریت بانک کشاورزی اردبیل وجود دارد سوالی است که باید دستگاه های نظارتی به آن پاسخ دهند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=215419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. آقا دستتون درد نکنه بابت اطلاع رسانی که کردید از این اخبار در اردبیل زیاد هست متاسفانه کسی کاری نمی کنه

  2. سربسته می گم . ببینید چقدر طرح در سال گذشته در اردبیل شکست خورده بعد ببینید سرنخ به کجاها می خوره

  3. از دستگاه های نظارتی و سازمان محترم بازرسی قوه قضاییه خواشمندم موضوع را با دقت بیشتری بررسی فرمایند، درست کردن مدارک مبهم جانبازی و حتی ارائه مدرک کارشناسی ارشد بدون طی کردن مقررات قانونی تحصیل توسط شخص مورد اشاره در متن خبر کار ساده ای است.

  4. انتصاب به مدیریت استان با سابقه ۲۹ سال بر خلاف مقررات داخلی بانک کشاورزی،
    ادامه خدمت بیش از سه سال در یک استان بر خلاف مقررات داخلی بانک کشاورزی،
    علت اصرار به ادامه خدمت فقط در استان اردبیل،
    بررسی موارد بالا ریشه مشکلات را مشخص خواهد کرد.
    از اطلاع رسانی عصر شهروند بسیار سپاسگزارم.

  5. الان شده مدیرشعب بانک کشاورزی در استان گیلان اینجاداره کولاک میکنه

  6. الانم مدیربانک کشاورزی گیلان علی رغم پایان ۳۵سال کار،هیچ کدام ازکارمندان شعب گیلان هم ازش به هیج وجه راضی نیستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .