15

چرا کسی اسکوچیچ را باور ندارد؟

  • کد خبر : 254891
  • 11 خرداد 1399 - 8:53
چرا کسی اسکوچیچ را باور ندارد؟
خارج از صحت و سقم خبر‌ها توسط رسانه‌های خارجی درباره سرمربی تیم ملی ایران؛ این ناراحت‌کننده است که رسانه‌های خارجی اسکوچیچ را به عنوان سرمربی تیم ملی قبول ندارند.

عصرشهروند — رسانه‌های خارجی هر چند هفته یک بار از حضور یک مربی خارجی در تیم ملی فوتبال ایران خبر می‌دهند و سخنگوی فدراسیون فوتبال هم به سرعت این خبر را تکذیب می‌کند! در آخرین پیام هم فدراسیون فوتبال خطاب به اسکوچیچ گفته شما مربی تیم ملی هستی، خیالت راحت و به کارت ادامه بده.
خارج از صحت و سقم خبر‌ها توسط رسانه‌های خارجی؛ این ناراحت‌کننده است که رسانه‌های خارجی اسکوچیچ را به عنوان سرمربی تیم ملی قبول ندارند. اسکوچیچ رسماً بعد از استعفای مارک ویلموتس به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی شده و حتی تصویر قرارداد او هم رسانه‌ای شده است، اما با این حال رسانه‌های خارجی هر از گاهی از حضور یک مربی خارجی در تیم ملی حرف می‌زنند. جالب اینکه در اخبار اعلام شده این‌طور عنوان می‌شود که فدراسیون فوتبال ایران با فلان مربی وارد مذاکره شده است و…
همه این اخبار نمی‌تواند تصادفی باشد و شاید هم فدراسیون فوتبال با توجه به تغییرات مدیریتی صورت گرفته به این حضور راضی نباشد و در فرصتی که تا شروع تمرینات تیم ملی وجود دارد به دنبال جذب مربی جدید است. البته که این یک تحلیل است و شاید هم همان‌طور که فدراسیون فوتبال گفته تیم ملی با اسکوچیچ به کار ادامه خواهد داد. آنچه که مسلم است تیم ملی بعد از دست دادن کارلوس کی‌روش انتخاب‌های خوبی نداشته است. ابتدا مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی شد که با رهبری او تیم ملی به عراق و بحرین باخت. عدم تمایل باشگاه آنتورپ و استاندارد لیژ برای در اختیار گرفتن مارک ویلموتس تأسف‌بار‌تر از حضور این مربی در تیم ملی فوتبال ایران بود! و حالا هم سرمربی تیم صنعت نفت مربی تیم ملی شده است. مربی‌ای که در ایران در تیم دسته اولی خونه به خونه هم مربیگری کرده است و موفقیت قابل اشاره‌ای در فوتبال ایران نداشته است. به نظر می‌رسد این اخبار تمامی نداشته باشد. چراکه خارجی‌ها اسکوچیچ را گزینه خوبی برای تیم ملی نمی‌دانند. ادامه این روند و اینکه سخنگوی فدراسیون فوتبال هر از گاهی اعلام کند اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است به ضرر فوتبال ملی ایران است و شاید که فدراسیون فوتبال باید اطلاعیه جدی‌تری را در این باره صادر کند. هر چند که خیلی‌ها دوست دارند مربی در حد و اندازه‌های کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران ملحق شود./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=254891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .