14
رئیس شورای شهر تهران :

مترو باس به تهران می آید اما معلوم نیست چه تعداد و چه وقت؟!

  • کد خبر : 297319
  • 11 تیر 1402 - 9:38
مترو باس به تهران می آید اما معلوم نیست چه تعداد و چه وقت؟!
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: صحبت‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی برای واردات متروباس به ناوگان حمل و نقل عمومی صورت گرفته اما هنوز تعداد و زمان ورود آن مشخص نیست.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی چمران در حاشیه یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز گزارش بازدید منطقه‌ای از منطقه ۱۳ ارائه خواهد شد، اظهار کرد: طرح یک فوریتی شهرداری در مورد واگذاری املاک به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه خواهد شد که باید در این زمینه دستورالعمل تهیه شود.

وی با اشاره به ارائه گزارش حساب و درآمد اسفندماه سال قبل در شورا، خاطرنشان کرد: انتخاب دو نفر برای عضویت در کمیسیون ماده ۳۸ نیز در این جلسه انجام خواهد شد.

چمران در ادامه با بیان اینکه قطعاً در همه فضاها نمی‌توان از متروباس استفاده کرد و باید در خیابان‌های مستقیم و بدون پیچ و خم استفاده شود، تصریح کرد: صحبت و برنامه ریزی در این زمینه انجام شده و قرار بر این است اتوبوس‌های سه کابین وارد شود اما هنوز تعداد و زمان ورود آن مشخص نیست.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: دست دوم بودن این اتوبوس ها اشکالی ندارد چرا که مجلس و دولت تصویب کردند که می توان از اتوبوس های کم کارکرد در فضای درون شهری و برون شهری استفاده کرد.

وی با بیان اینکه برخی خیابان‌ها در دو منطقه واقع شده‌اند، یادآور شد: قیمت‌های منطقه‌ای تابع فرمول‌ها و جداول است و مشکلی برای تصمیم‌گیری در خصوص مسائل خیابان‌هایی این چنینی وجود ندارد.

چمران همچنین در صحن شورا گفت: در کشوری که به نام آزادی بیان قرآن را به آتش می کشند وقتی دانشجویی می خواهد تز دکترای خود را به شهید سلیمانی تقدیم کند این موضوع را خلاف قانون می دانند و این مایه تأثر است که در چنین دنیایی زندگی می کنیم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297319

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .