8

چهارشنبه این هفته تنها ۵ مرکز معاینه فنی دایر است

  • کد خبر : 203437
  • 07 بهمن 1398 - 16:30
چهارشنبه این هفته تنها ۵ مرکز معاینه فنی دایر است

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به تغییر ساعت کاری مرکز معاینه فنی بیهقی و دماوند از ۱۲ بهمن گفت:‌ تنها ۵ مرکز این ستاد در چهارشنبه هفته جاری دایر است.

به گزارش عصر شهروند، حسین مقدم سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران، درباره ساعات کاری مراکز معاینه فنی اظهار داشت: مراکز معاینه فنی بیهقی و دماوند از روز شنبه ۱۲ بهمن افزایش ساعات کاری خواهند داشت  و بر این اساس مرکز بیهقی تا ساعت ۲۳ و مرکز دماوند تا ساعت ۱۹ فعال خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه افزایش تقاضا جهت انجام معاینه فنی دلیل تغییر ساعت این مراکز بود‌ه است گفت: شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از آخرین ساعات مراکز به سایت معاینه فنی تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند همچنین شماره تلفن ۹۶۰۰۶۰۰۰  جهت اطلاع‌رسانی در این زمینه اعلام شده است.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران درباره ساعت کاری مراکز معاینه فنی برای روز چهارشنبه هفته جاری گفت: تنها ۵ مرکز از مراکز معاینه فنی پایتخت در روز چهارشنبه ۹ بهمن باز است.

وی گفت: مرکز خاوران و امام رضا (ع) در روز چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴، مرکز شهدای زمان‌آباد از ۷:۳۰ تا ۱۸، مرکز فدائیان اسلام از ۷:۳۰ تا ۱۷ و مرکز سیار شماره ۳ پایانه گیلان از ساعت ۸ تا ۱۵ دایر است.

فارس

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=203437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .