1

چه کسی گفته پولی در شهرداری گم شده است؟

  • کد خبر : 299242
  • 15 آذر 1402 - 9:35
چه کسی گفته پولی در شهرداری گم شده است؟
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران به شیطنت برخی رسانه ها در خصوص انتشار مطلبی در برخی رسانه‌ها مبنی بر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری تهران، گفت: من هرگز صحبتی از ناپدیدشدن و یا گم شدن پول نکرده‌ام و مطرح کردن چنین مباحثی بدفهمی یک موضوع کارشناسی و یا متأسفانه شیطنت رسانه‌ای است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، احمد صادقی، رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران در خصوص مطلبی که از قول وی منتشر شده؛ گفت: آنچه بنده در شورا عنوان کردم این بود که بر اساس گزارشات ۴۰ هزار میلیارد تومان درآمد کسب شده و از این میزان ۲۰ هزار میلیارد تومان در سامانه شفافیت به ثبت رسیده و شهرداری باید گزارش هزینه مابقی آن را نیز ارائه دهد و در سامانه به ثبت برساند.
وی افزود: بنابر اعلام معاون مالی این تفاوت اعداد در میزان ثبت در سامانه ناشی از پرداخت علی الحساب در پروژه‌های عمرانی و خرید تجهیزات است.
صادقی گفت: انتظار ما این است که سرعت انتشار اسناد مالی و گزارش‌های مالی در سامانه شفافیت و بازتاب آن در گزارش خزانه‌دار شورا شتاب بیشتری بگیرد.
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران، تأکید کرد: چه کسی کلمه گم شدن پول را در شورا به کار برد؟ به هیچ عنوان مسئله گم شدن مطرح نشد و شیطنت رسانه‌ای صورت گرفته است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299242

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .