5

چگونه گواهینامه موتور سیکلت یک روزه بگیریم؟

  • کد خبر : 299441
  • 15 دی 1402 - 11:08
چگونه گواهینامه موتور سیکلت یک روزه بگیریم؟
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح چگونگی دریافت یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: راکبان برای این امر حتما باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشند.

به گزارش عصرشهروند، سرهنگ فیروز کشیر گفت: نخستین شرط برای گرفتن گواهینامه یک روزه موتورسیکلت این است که فرد بالای ۱۸ سال داشته باشد و شرط بعدی موتور سیکلت به نامش باشد. وی ادامه داد: همچنین راکب باید به آیین نامه رانندگی تسلط کامل و توانایی راندن موتورسیکلت به صورت عملی هم داشته باشد.

سرهنگ کشیر اضافه کرد: بسیاری از موتورسواران در شهر تهران برغم نداشتن گواهینامه در شهر تردد دارند و البته مهارت لازم را برای کنترل این وسیله نقلیه را دارند. معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: موتورسواران در بسیاری از تصادفات شهر تهران دخیل هستند و به دلیل نداشتن گواهینامه که قانون است، دچار مشکلات قانونی می‌شوند.

به گفته سرهنگ کشیر، این موضوع موجب شد تا طرح صدور گواهینامه آسان موتورسیکلت در یک روز را اجرا کنیم. این مقام راهور تهران ادامه داد: متقاضیان پس از آن باید به وبسایت iranianmotorco.ir مراجعه کرده و در سامانه ثبت‌نام کند تا زمان و محل مراجعه آن‌ها مشخص شود.

وی افزود: هزینه صدور گواهینامه آسان شامل هزینه‌های معاینه چشم و پیست برگزاری آزمون است. سرهنگ کشیر یادآور شد: طبق قانون آموزش عملی اجباری است اگر افراد در تست اولیه قبول نشوند می‌توانند در دوره آموزش عملی شرکت کنند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .