13

« کارتینگ پرند »: خدمات و نحوه دسترسی به بزرگ ترین پیست جهان

  • کد خبر : 51404
  • 08 خرداد 1398 - 17:35
« کارتینگ پرند »: خدمات و نحوه دسترسی به بزرگ ترین پیست جهان

کارتینگ پرند ، بزرگ ترین پیست بین المللی کارتینگ در جهان (۱۷۱۷ متر طول) محسوب می شود و یکی از رکورد های جهانی این شهر جدید اطراف تهران را رقم زده است.

کارتینگ پرند ، بزرگ ترین پیست بین المللی کارتینگ در جهان (۱۷۱۷ متر طول) محسوب می شود و یکی از رکورد های جهانی این شهر جدید اطراف تهران را رقم زده است. اگر دریاچه مصنوعی پرند ، بزرگ تر از تهران باشد، این دریاچه نیز بزرگ ترین دریاچه مصنوعی خاورمیانه خواهد بود و در کنار قلعه سنگی ۱۰۰۰ ساله، رکورد های جهانی این شهر را افزایش خواهد داد. گزارش امروز عصر شهرند، شما را به  ۳۳ کیلومتری تهران برده تا مثل سورتمه سواری توچال، با یک ورزش هیجان انگیز آشنا شوید.

اگر شما هم تجربه کارتینگ سواری در پرند یا دیگر نقاط ایران دارید، نظرات و دیدگاه ها و انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت محترمانه و با رعایت حریم خصوصی در اختیار ما قرار دهید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: فرصت های سرمایه گذاری و اقامتی در شهر جدید پرند

کارتینگ چیست ؟

مثل بسیاری از ورزش‌های آبی، محبوب لاکچری گرد ها و عاشقان هیجان است. آدرنالین گردها، همیشه از کارتینگ (KARTING) استقبال می کنند. امکان رانندگی با سرعت بالا در شرایط ایمنی، تجربه ای است که به راحتی در خیابان و جاده داخل و آزاد راه ها، در اختیار شهروندان قرار نمی گیرد. اگر می خواهید ذره ای از تجربه های مایکل شوماخر را حس کنید، پرند ، در انتظار شما است. نظرات گردشگران حرفه ای را در فوراسکویر دنبال کنید.

کارتینگ چیست؟

کارتینگ را مادر رشته های اتومبیلرانی می دانند. به صورت RENTAL و PROFESSIONAL بوده و امکان سرعت تا ۱۸۰ کیلومتر در دسترس شما خواهد بود. البته در بخش رنتال، سرعت مجاز، هفتاد کیلومتر است. مسئول برگزاری این رقابت ها در ایران از سال ۲۰۰۴ میلادی، فریبرز زینعلی است و اکنون علاوه بر پرند ، در آزادی نیز شاهد این ورزش هستیم. ایران تا کنون یک بار، فینالیست رقابت های کارتینگ در ژاپن شده است.

درباره  کارتینگ پرند

این مجموعه ورزشی و تفریحی چند منظوره بزرگ، در زمینی به وسعت بیست و یک هکتار، چند سال پیش افتتاح شد. ابتدای ورودی شهر است و برای عزیمت به آن از نقاط مختلف تهران به خصوص آزادی و ترمینال جنوب، امکان سفر به آن در کم تر از ۴۵ دقیقه وجود دارد.

این مجموعه را باید در فهرست نخستین مجموعه های ورزشی و تفریحی خانوادگی دانست که با استاندارد های بین المللی ساخته شده است و امکان برگزاری رقابت جهانی هم دارد و مسابقات RACE, RENTAL, RACE/RENTAL در آن برگزار می شود.

درباره کارتینگ پرند

کارتینگ پرند توسط شرکت اتریشی شرینر کانسالتینگ طراحی و براساس استاندارد های بین المللی با HOMOLOG A ساخته شده  است. این مجموعه، گواهی از فدراسیون جهانی اتومبیلرانی داشته و اجازه برگزاری رقابت های بین المللی که می تواند پرند را به مقصد گردشگری ورزشی آینده اطراف تهران تبدیل کند.

حتما ببینید: گشتی در بام تهران

ساختمان کارتینگ بین المللی پرند در زمینی به مساحت چهار هزار و نهصد و پنجاه متر ساخته شده  و خود پیست نیز دارای طول هزار و هفتصد و چهار ده متری است که در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و هشتصد و هشتاد متر واقع شده است. ماشین های کارتینگی که در این مجموعه استفاده شده دارای ۲ مدل است. رنتال معمولی و رنتال حرفه ای.

ساختمان کارتینگ بین المللی پرند

مدل رنتال معمولی با قدرت ۹ اسب بخار و رنتال حرفه ای با قدرت بیست و هشت اسب بخار با شاسی امن و استاندارد، یکی از ظرفیت های گردشگری ورزشی هیجان انگیز شهر محسوب می شود که در سال های اخیر، هزاران نفر را برای انجام  این ورزش مهیج، به پرند کشانده است.

این مجموعه  ورزشی و تفریحی، دارای دو پیست همزمان و قابل استفاده بوده که برای استفاده و بهره برداری خانواده ها نیز مناسب تشخیص داده می شود. هم چنین، برگزاری انواع فستیوال ها (مثل جشنواره ماشین های کلاسیک در سال ۹۶  و ۹۷) و برگزاری نمایشگاه های فصلی گردشگری و خودرو و امثالهم، از دیگر ظرفیت های این مجموعه بین المللی را تشکیل می دهد.

نمایشگاه های فصلی و سالانه در شهر پرند

اگر قصد برگزاری فستیوال و نمایشگاه های فصلی و سالانه در شهر  پرند دارید، این مجموعه امکان تجهیز به لوازم برپایی نمایشگاه را داشته و دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد. مدرسه کارتینگ پرند ، امکان آموزش در سطح  عادی تا حرفه ای را در اختیار علاقمندان این ورزش مهیج قرار می دهد. هم چنین آموزش RACE از جمله  دیگر برنامه  های این مجموعه قلمداد می شود.

دومین همایش ماشین های کلاسیک کارتینگ پرند ، آذر ماه ۹۷ برگزار  گردید که با استقبال عمومی همراه شد.

برای جذب رانندگان حرفه ای جهت عضویت در کلوپ مجموعه نیز می توانید با روابط عمومی این مرکز تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی بدست آورید. انواع و اقسام لوازم ورزشی و تفریحی مثل بیلیارد و فوتبال دستی و پینت بال و لیرزماز و گیم نت در این مجموعه در دسترس می باشد.

حتما بخوانید : گشتی در باغ پرندگان تهران به میزبانی پلیکان و فلامینگوهای زیبا

مدرسه اتومبیلرانی کارتینگ بین المللی پرند

مدرسه اتومبیلرانی کارتینگ بین المللی پرند ، ظرفیت های خوبی را در اختیار مشتاقان این ورزش قرار می دهد.  دوره  مقدماتی مدرسه اتومبیلرانی شام ۴  جلسه ، دوره نیمه حرفه ای شامل ۸ جلسه و دوره حرفه ای شامل ۱۰ جلسه است. جلسات به صورت ۲ ساعته برگزار می شود که نیمی به صورت تئوری و نیمی به صورت عملی زیر نظر مربیان مجرب و کارآزموده که دارای گواهی صلاحیت حرفه ای از فدراسیون هستند، برگزار می شود.

کارتینگ بین المللی پرند

آموزش مقدماتی و نیمه حرفه ای، توسط  کارت های موجود باشگاه برگزار می شود و آموزش حرفه ای نیز توسط کارت های شخصی خواهد بود. به افرادی که دوره حرفه ای را با موفقیت طی کنند، گواهینامه معتبر قابل ترجمه رسمی اعطا خواهد شد. در کنار این مدرسه، کافه و رستوران و سرویس بهداشتی نیز در دسترس می باشد.

جامعه کارتینگ باز ها تهران

اگر دوست دارید با جامعه کارتینگ باز ها تهران و ایران آشنا شوید، سری به این هشتگ بزنید و با ده ها هزار عکس آشنا شوید که کارتینگ باز ها در طول چند سال در این هشتگ به اشتراک گذاشته اند. وقتی عکس ها و ویدیو ها و روایت های انان را مشاهده کنید، در جریان کارهایی که آن ها انجام داده اند، قرار می گیرد و تجربه های آنان را کسب کرده و برای استفاده  بهتر از خدمات، اطلاعات خوبی دریافت خواهید کرد.

مسیر های دسترسی به پرند از شهریار، تهران، کرج و ساوه

  • به بزگراره شهید بابایی بروید، وارد اتوبان شهید همت شده و از آن جا به بزرگراه آزادگان بروید. وارد اتوبان ساوه شده و کیلومتر بیست و پنج، شهر پرند و سراغ کارتینگ را بگیرید.
  • از بزرگراه شهید چمران، وارد اتوبان شهید همت شده و از آن جا به بزرگراه آزادگان بروید و در اتوبان ساوه، کیلومتر ۲۵ متر، این مجموعه در دسترس است.
  • اگر از میدان انقلاب می خواهید رهسپار این مجموعه شوید، به میدان آزادی رفته و وارد جاده مخصوص کرج شده و به بزگراه آزادگان و جاده تهران ساوه شوید.
  • اگر از میدان شوش، قصد عزیمت به پرند را دارید، کافی است به بزرگراه شهید رجایی رفته و از آنجا، به سمت بزرگراه آزادگان بروید. سپس وارد آزاد راه تهران ساوه شوید.
  • از سه راه آذری هم می توانید به سمت پرند بروید. کافی است وارد جاده قدیم تهران ساوه شده و پس از رباط کریم،‌ در دوازده کیلومتری آن، شهر پرند در دسترس است.
  • اگر شرق تهران هستید مثل تهرانپارس، وارد بزرگراه شهید دوران شده و به بزرگراه افسریه بروید. بزرگراه آزادگان، شما را به آزاد راه تهران و ساوه می برد.
  • مسیر دیگر، آزاد راه قم- تهران است که در کیلومتر ۹۰، ورودی فرودگاه امام خمینی، تابلو شهر جدید پرند در دسترس خواهد بود.
  • اگر از ساوه، رهسپار پرند هستید، کیلومتر هشتاد را در نظر داشته باشید.
  • اگر از شهریار، عازم پرند هستید، جاده رباط کریم را در نظر داشته باشید که بعد از پرندک، وارد اتوبان تهران ساوه شده و تابلوی این شهر جدید را مشاهده خواهید کرد.
  • اگر از کرج در استان البرز، رهسپار پرند هستید، ابتدا باید وارد آزاد راه تهران-کرج شوید. سپس، بعد از ایران خودرو، وارد بزرگراه آزادگان شده و به سمت آزاد راه تهران-ساوه بروید. کیلومتر  بیست و پنج، تابلو شهر جدید را مشاهده خواهید کرد.

همشهری گرامی

اگر شما هم تجربه کارتینگ سواری دارید، تجربه ها و دیدگاه های خود را درباره این ورزش هیجان انگیز در اختیار سرویس گردشگری عصر شهروند قرار دهید. درباره قیمت، شرایط اجاره، محدودیت های سنی و هم چنین شیوه عزیمت به این نقطه از مناطق مختلف تهران نیز، اطلاعات لازم را در اختیار ما قرار داده و لینک این گفتار را در شبکه های اجتماعی و گروه ها، به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=51404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .