22

با ۱۲ کافه روباز تهران آشنا شویم: از « فلورین » تا « رویال لانژ »

  • کد خبر : 52077
  • 29 اردیبهشت 1399 - 14:43
با ۱۲ کافه روباز تهران آشنا شویم: از « فلورین » تا « رویال لانژ »
با کافه های روباز تهران از شمال تا جنوب و شرق تا غرب پایتخت آشنا شوید .

معرفی کافه روباز های تهران

کافه گردی٬ یکی از هیجان انگیز ترین برنامه های گردشگری روزانه و هفتگی شهروندان تهران است که امروزه به پاساژهای لوکس شمال و شرق و غرب پایتخت٬ محدود شده است. هستند قهوه خانه های نوستالژیک اطراف خیابان انقلاب و جمهوری (کافه «نادری» خیابان جمهوری و کافه «لرد » خیابان نجات الهی) سابقه زیادی برای نوستالژی گرد ها داشته باشد٬ اما هم چنان مراکز لوکس و برندهای جدید٬ از ویونا تا ویکولو ٬ مشتریان زیادی از همه تیپ دارد.

گزارش امروز عصر شهروند در ادامه معرفی مقصد های گردشگری جذاب و خوشمزه تهران٬ شما را با ۱۰ کافه روباز آشنا می کند. کافه های روباز ، برای نیمه اول سال تا اواسط پاییز٬ گزینه خوبی برای شکم گردی لاکچری گرد ها بوده تا هم از غذا ها و نوشیدنی های رنگارنگ استفاده کرده و هم٬ در یک چشم انداز ۳۶۰ درجه٬ تهران را برفراز برج ها٬ تماشا کنند. البته مجموعه های روباز در تهران بسیار است. اما ما سعی کردیم شماری از خوب ها را معرفی کنیم.

حتما٬ شما خواننده گرامی نیز مراکز شکم گردی روباز زیادی را می شناسید که ما را در غنی شدن این گفتار یاری می کند. نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش نظرسنجی در انتهای این گفتار به اشتراک بگذارید.

 کافه رویال لانژ کشتی بام لند

(تصویری از کافه رویال لانژ کشتی بام لند)

با کافه گردی امروز ما همراه باشید.

حتما بخوانید: با نوستالژیک ترین مقصدهای شکم گردی تهران آشنا شوید

کافه های خوب برای بچه های خوب

اگر به دنبال قهوه خانه خوب هستید٬ به بعد مسافت هم توجه کنید. گاها برای رسیدن به یک مرکز خوب که همه نظر اوکی باشد٬ باید ساعت ها در ترافیک ماند و با مکافات٬ جای پارک پیدا کرد. برخی از این مجموعه های نوشیدنی و خوردنی٬ نه پرسنل خوبی دارد نه باریستا حرفه ای و نه منو های هیجان انگیز. فقط و فقط٬ لوکیشن خوبی دارد و بس.

کافه های خوب برای بچه های خوب

پول لوکیشن را می دهید و دیگر هیچ. شما باید در گزینه های موجودی که دارید٬ تکلیف خود را با این موضوع روشن کنید که به دنبال مقصد دوست داشتنی برای سلفی های اینستاگرام هستید یا می خواهید قهوه و چای و دمنوش و کیک های خانگی کم شکر یا بهترین نوشیدنی های فرنگی و ساندویچ های خوش طعم و عصر را تست کنید! در دنیا٬ بهترین چای سرا ها و قهوه سرا ها را از طریق کافه گرد های تریپ ادوایزر و لونلی پلنت در یک شهر انتخاب می کنند. هر مجموعه ای که review  خوب و rate بالا داشته باشد٬‌ معمولا پاتوق کافه گردهای مشکل پسند است. مثل کافه سنترال وین در اتریش. . . .

کافی شاپ های معروف جهان

(کافی شاپ های معروف جهان را اینجا ببینید)

بعضی از کافه های تهران٬‌ پاتوق کتاب خوان ها است  مثل برخی از مراکز اطراف خیابان نجات الهی و کریمخان و انقلاب که پاتوق دانشجویان است. مجموعه های فرهنگی و هنری بوده که همیشه شلوغ است و فرصت خوبی برای شما جهت آشنایی با دانشجویان و علاقمندان فرهنگ و هنر در پایتخت. البته قهوه سرا های خانه هنرمندان و برخی کافه های معروف اطراف آن نیز٬ مشتری زیادی دارد ولی ارتباطی با کافه کتاب نداشته و روباز نیست.

کافه های تهران و مراکز استان ها و سراسر جهان

(بیش از ۷۳۰ هزار عکس از کافه های تهران و مراکز استان ها و سراسر جهان توسط ایرانی ها٬ در هشتگ #کافه  به اشتراک گذاشته شده است)

مراکز شکم گردی معروف تهران و شهر خود را از طریق هشتگ کافه در اینستاگرام پیدا کنید و در جریان امکانات و برنامه های هفتگی و ماهانه این مجموعه های خوشمزه گردی قرار بگیرید. مخصوصا کامنت ها و نظرات مردم درباره  رستوران های شهر٬‌ می تواند اطلاعات شما را درباره انتخاب یا عدم انتخاب گزینه مورد نظر٬‌ افزایش دهد.

کافه های روباز خوب

خیلی ها به خصوص کسانی که دوست دارند قرار صبحانه خود را در این مجموعه های رمانتیک گردی برگزار کنند٬ دنبال قهوه سرا های روباز هستند. به خصوص در ایام بهار که هوا٬ نه سرد است و نه گرم. این روزها٬ صبحانه خوری در میان مردم به خصوص جوانان اینستاگرد٬ خیلی مد شده است و مقصدهای صبحانه خوری روباز زیادی هم در تهران است که می توان به کاپتان لینچ پاسداران و هم چنین موزه زمان٬‌ اشاره کرد.

کافه های روباز خوب

(تصویری از کافه روباز فلورین ارگ تجریش)

نوشیدن و خوردن سرد و گرم در تراس های روباز ٬ همیشه جذاب است و برای دیدار های خودمانی و دورهمی و قرار های رمانتیک٬ گزینه خوبی تا مجموعه های سربسته و شلوغ و پر از دود سیگار است. تراس ها٬ همه جای دنیای مشتریان زیادی دارد و در تهران نیز بخشی از صنعت گردشگری این حوزه٬‌ به سمت مجموعه های مرتفع روباز ٬ هدایت شده  است.

نوشیدن چای ماسال و دم نوش ها و کیک های خانگی خوشمزه٬ تداعی کننده حس نوستالژیک خانه های قدیمی است. این حس را هر اندازه مدیران این غذاخوری ها بتوانند٬ در یک میزانسن و لوکیشن فریبنده خلق کنند٬ قطعا مشتری بیش تری را تجربه خواهند کرد. فراموش نکنیم که جذب و حفظ مشتری در دوران پر رقابت کافه٬ کاری بس مشکل و نیازمند استراتژی بلند مدت است. کافه های حیاط دار یا ایوان دار را در ادامه معرفی می کنیم.

کافه روباز نزدیک

کافه نزدیک یکی از مجموعه های حیاط دار و تراس دار تهران است

نزدیک٬ یکی از مجموعه های حیاط دار و تراس دار تهران است. مرکزی در وسط شهر تهران که دسترسی به آن از طریق مترو و تاکسی آسان است. در کنار یک کتاب فروش در خیابان کریم خان بوده و فاصله کمی تا پارک هنرمندان و خانه هنرمندان در ایرانشهر جنوبی دارد. تراس این مرکز٬ محبوبیت زیادی دارد و همواره شلوغ و پاتوق گردشگران داخلی و خارجی است. کافه نزدیک را در اینستاگرام دنبال کنید. این کافه بین ایرانشهر و ماهشهر قرار دارد. شماره ۱۳۴.

کافه نزدیک  در تهران

کافه روباز دیاموند

کافه دیاموند

از دیگر مقصد های گردشگری خوشمزه دیدنی تهران است. خانه ای قدیمی که تبدیل به قهوه سرا شده و البته  تعدادشان این روزها زیاد شده است. دیاموند٬ کافه ای چند طبقه بوده که یک طبقه آن٬ به سیگاری ها اختصاص دارد. حیاط دیاموند٬ معمولا شلوغ است. برای هر سلیقه ای٬ ظرفیت خاص خود را دارد.

کافه دیاموند یکی از قدیمی ترین عکس خانه های پایتخت

دیاموند را باید یکی از قدیمی ترین  عکس خانه های پایتخت نامید. دیاموند را در اینستاگرام دنبال کنید تا در جریان لوکیشن٬‌ منو ها و قیمت غذا ها و نوشیدنی های آنان قرار بگیرد. نظرات دیاموند گردها را به خوبی در اینستاگرام می توان دنبال کرد و از نظرات آن ها بهره برد. بعضی ها از باریستا هنرمند و اهل دل این کافه تقدیر کرده اند. گویا کیک و وافل های خوبی هم دارد و در کنار عرقیجات سنتی و پاستا و اسپرینگ رول ها٬ گزینه خوبی برای خوشمزه گردی مشکل پسندان تهرانی خواهد بود.

کافه دیاموند ٬ گزینه خوبی برای خوشمزه گردی مشکل پسندان تهرانی

کافه روباز فرهنگ و هنر واژه

«خانه فرهنگ و هنر واژه»٬ از جمله خانه های قدیمی شهر بوده که در خیابان انقلاب تهران قرار دارد. محیطی سرباز در مرکز شهر که با توقف در ایستگاه مترو انقلاب٬ می توان پیاده به آن جا رفت. دکوراسیون داخلی جذابی دارد و حس خانه های قدیمی را برایتان روایت می کند. ۲ نوشیدنی پرطرفدار کافه فرهنگ و هنر واژه را در عکس زیر تماشا می  کنید که اگر به آن جا رفتید٬ توصیه می کنیم از نوشیدنی های سنتی آن استفاده کنید.

کافه فرهنگ و هنر واژه

حیاط کوچکی دارد و دیوار آجری و حوضی با فواره کوچک٬ یادآور خانه های قدیمی مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها و یادآور حیاط خانه موزه مقدم تهران. این کافه روباز ٬ کافه ای هنری است و احتمالا وقتی مراجعه کنید٬ رد پای هنرمندان را حس خواهید کرد.

حیاط خانه موزه مقدم تهران

فرهنگ و هنر واژه در خیابان انقلاب٬ بین وصال و قدس٬ کوی اسکو شماره ۱۳ قرار دارد. اینستاگرامش را دنبال کنید تا با اطلاعات جالبی آشنا شوید.

 کافه روباز خانه موزه مقدم تهران

بوفه کتاب مکتب تهران

بوفه کتاب مکتب تهران

محیط هنری و دوست داشتنی کوچکی است که خیلی مدرن نیست. اما توانسته خود را در فهرست قهوه سرا های روباز پر مشتری قرار دهد. جایی که کارگاه های هنری و فرهنگی زیادی در طول ماه در آن جا برگزار می شود. پاتوق کتاب خوان ها و کافه گرد ها در خیابان آبان جنوبی. لوکیشن این کافه در اینستاگرام در این نشانی قرار دارد که شما را با اطلاعات خوبی از این مجموعه و منو و نظرات مشتریانش٬ آگاه می سازد.

 پاتوق کتاب خوان ها و کافه گرد ها در خیابان آبان جنوبی

این مجموعه در خیابان کریم خان٬ خیابان شهید عضدی٬ کوی کیوان٬ شماره هشت قرار داشته و از ۱۰ تا ۲۳ پذیرای بازدید علاقمندان است.

کافه روباز ایوان

از روزگاری که ناصر الدین شاه قاجار٬ سلطان صاحبقران٬ قصد داشت تا لاله زار را مثل شانزلیزه پاریس کند٬ بیش از ۱۵۰ سال می گذرد. لاله زار امروزی٬ نه شباهتی به شانزلیزه پاریس دارد و نه شباهتی به لاله زار دهه چهل تا پنجاه هجری خورشیدی. لاله زار امروز٬ مقصد سیم و کابل فروش ها.

کافه ایوان

ایوان٬ جایی است در خیابان لاله زار. یک فضای روباز داشته  که مشرف به خیابان لاله زار است و شما را به یاد ترانه لاله زار رضا یزدانی می اندازد.  این کافه در خیابان سعدی٬ خیابان منوچهری٬ پاساژ مرجان قرار دارد. اینستاگرامش را در این نشانی دنبال کنید.

کافه ایوان در خیابان لاله زار

این مرکز٬ مشرف به بنایی به نام مشیرالدوله است. بر در و پیکر ایوان٬ نقاشی هایی با سبک های مختلف هنری به چشم می خورد که از قضا٬ فقط برای تماشا نیست و امکان خرید هم برای مشتاقان هنر و سرمایه گذاری تابلو های هنری٬ دارد. انتخاب خوبی برای افرادی است که در منطقه مرکزی پایتخت٬‌ تردد دارند. به خصوص دانشجویان. اینستاگرام ایوان٬ برای آشنایی با لوکیشن و هم چنین غذاها و نظر خوشمزه گرد ها٬‌ توصیه می شود.

شیر عسل دارچین و کیک رد ولوت خانگی

(شیر عسل دارچین و کیک رد ولوت خانگی را نمی توان به راحتی فراموش کرد!)

حتما بخوانید: جهت اطلاع کثیف بازهای تهرانی

کافه روباز  زندگی زیبا

کافه زندگی زیبا

مجموعه ای کم تر شناخته شده برای لاکچری گردها و قهوه سرا دوست های تهرانی. اگر شما هم رمانتیک باز هستید و به دنبال مقصد های خوشمزه گردی زیبا و جذاب٬ کافه روباز «زندگی زیبا» در شهرک غرب قرار دارد. دکوراسیون دوست داشتنی داشته که لوکیشن خوبی را برای سلفی باز های اینستاگرام فراهم می کند.

 لوکیشن خوبی برای سلفی باز های اینستاگرام

تراس آن٬ از قبل رزرو می شود و مشتری زیادی دارد. اما در فصل سرد سال از فضای سالن هم می توانید استفاده کنید. البته شما می توانید مرتب جای خود را تغییر دهید. کافه زندگی زیبا را در اینستاگرام دنبال کنید تا در جریان منو ها و غذاها و لوکیشن و نظرات مشتریانش قرار بگیرید. کافه زندگی  زیبا در خیابان مهستان شهرک غرب قرار دارد.

کافه زندگی زیبا در خیابان مهستان شهرک غرب

سام کافه

شهرک غرب و سعادت آباد٬ پاتوق کافه گردی و قنادی گردی و رستوران گردی تهرانی ها است. برند های معتبر آنجا حضور دارد و تقسیم بندی شطرنجی خیابان ها سبب می شود تا دسترسی به نقاط مختلف٬ آسان باشد. سام ٬ مثل زندگی زیبا٬ تراس ندارد. اما حیاط شیک و پر از گل های رنگارنگ داشته که محیطی دلچسب را برای کافه گرد ها به ارمغان می آورد. سام ٬ شعبه های مختلفی در تهران دارد که در شهرک غرب٬‌ با محیطی متفاوت آشنا می شوید.

سام کافه

(برگزاری کلاس های نگهداری  از گیاهان آپارتمانی در سام کافه)

سام کافه در شهرک غرب٬ فاز ۵ سیمای ایران٬ ساختمان AB قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیش تر از منو و فضا ونظرات مشتریان٬‌ به اینستاگرام SAM CAFE مراجعه کنید.

محیط سام کافه مملو از گل و گیاه است

(محیط سام کافه مملو از گل و گیاه است و شما را به دنیای زیبای گیاهان می برد)

کافه روباز شمرون

 کافه شمرون مشرف به پارک گفتگو تهران

منظور از کافه شمرون٬ کباب شمرون تجریش نیست! تراس کافه شمرون٬ مشرف به پارک گفتگو تهران است. جایی زیبا در همه ایام سال که حس نوشیدن قهوه و دم نوش خوش عطر در یک روز دل انگیز را برایتان به ارمغان می اورد. اینستاگرام کافه شمرون در این نشانی در دسترس است که شما را با این مجموعه به روایت مشتریان سابق٬ آشنا می کند.

اینستاگرام کافه شمرون

چای بار

کافه روباز چای بار

اگر به باغ انجمن خوشنویسان ایران بروید٬ چای بار٬ هم فال و هم تماشا. بلوار اندرزگو٬ پاتوق دور دور جوانان!٬ جایی است که یکی از مجموعه های روباز ٬‌ آنجا قرار دارد. فضای باز و بسته داشته و شما می توانید از آثار هنری در گالری کافه٬ استفاده کنید.

 آثار هنری در گالری کافه

کافه گالری نیاوران

باغ موزه هنر ایرانی٬ یکی دیگر از مقصد های دل انگیز خوشمزه گردی پایتخت نشینان است. صحبت از کافه و گالری با هم است. نیاوران٬ از مناطق خوش آب و هوای تهران٬ در همه ایام سال٬ مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند. منو های متنوعی داشته و گزینه خوبی برای گذران یک عصر به  یادماندنی با رفیقان شفیق است. از اینستاگرام آن استفاده کنید.

حتما بخوانید: با بهترین فود کورت های تهران آشنا شوید

همراهان گرامی

اگر شما هم با مجموعه های شکم گردی معرفی شده تهران در این گفتار آشنا هستید و نقد و پیشنهادی به توسعه کسب و کار آن ها دارید یا نظری درباره غذا و نوشیدنی های ایرانی و فرنگی و نحوه برخورد پرسنل دارید٬ دیدگاه های خود را به صورت محترمانه و با حوصله٬ از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید. اگر خواهان راه اندازی استارت آپ هستید٬ تولید کیک و شیرینی و فینگرفود برای  این مجموعه هایی که در بالا معرفی کردیم را در نظر داشته باشید که سال به سال٬‌ نیازمند چنین خدماتی از سوی کارآفرینان خوش سلیقه و هنرمند هستند.

بهترین مقصدهای گردشگری و شکم گردی تهران را هر روز با سرویس گردشگری عصر شهروند دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=52077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .