11

با ۳۰ کافه معروف و دنج تهران آشنا شویم : از ویونا تا ویکولو

  • کد خبر : 10327
  • 13 مرداد 1398 - 12:59
با ۳۰ کافه معروف و دنج تهران آشنا شویم : از ویونا تا ویکولو

در گزارش امروز، ۳۰ مقصد کافه‎گردی معروف تهرانی ها را معرفی می کنیم که حتما از مراجعه به آنجا پشیمان نخواهید شد.  این لیست به  روز رسانی می شود و به  نظرات شما مخاطب کافه‎گرد بستگی دارد. همواره نظرات  و دیدگاه ها و تجربیات خود را از طعم نوشیدنی ها و خوردنی  های کافه های تهران در این گزارش در بخش  کامنت با ما به  اشتراک بگذارید.

کافه های معروف تهران هم چون گالری ها و سالن های نمایش تئاتر و سینما، در سراسر پایتخت پراکنده شده و تمرکز خاصی ندارد. شما هر جای تهران که باشید، کافه ها و رستوران ها و گالری  های معروفی برای شکم گردی و گردشگری هنری داشته و پایتخت ۲۳۵ ساله ایران، مقصدهای هیجان انگیزی را در اختیار شما قرار می دهد. بهترین آبمیوه فروشی ها، بهترین پیترا فروشی ها، بهترین برگر فروشی  ها و بهترین کنتاکی و کبابی  های ایران را می توان در  این کلانشهر دودآلود پیدا کرد و شکم گردی حرفه ای را تجربه نمود.

اگر شما هم فود بلاگر هستید یا دوست دارید در ایام سال، از بهترین کافه قنادی های شهر برای دورهمی های خودمانی و قرارهای رمانتیک استفاده کنید، پیشنهادهای وسوسه انگیزی برای شما داریم  تا هم طعم  عالی دسرهای میوه ای وتارت و پای سیب نسکافه ای را تجربه کنید و هم با طعم  عالی قهوه ترک و فرانسوی، پاییزی گردی و زمستان گردی خاطره انگیزی را در محیط هایی با دکوراسیون نوستالژیک و مدرن تجربه کنید. برخی از کافه قنادی های تهران مثل شیرینی فرانسه، کافه لرد و کافه قنادی ناتلی، سابقه چندین دهه داشته و پاتوق شکم گردهای  حرفه ای تهران است.

در گزارش امروز، ۳۰ مقصد کافه‎گردی معروف تهرانی ها را معرفی می کنیم که حتما از مراجعه به آنجا پشیمان نخواهید شد.  این لیست به  روز رسانی می شود و به  نظرات شما مخاطب کافه‎گرد بستگی دارد. همواره نظرات  و دیدگاه ها و تجربیات خود را از طعم نوشیدنی ها و خوردنی  های کافه های تهران در این گزارش در بخش  کامنت با ما به  اشتراک بگذارید.

کافه نگارالسلطنه تهران

( کافه نگارالسلطنه تهران)

با کافه‎گردی امروز ما همراه باشید.

حتما بخوانید: بهترین قنادی های تهران را ببینید

کافه خوب چه کافه ای است؟

خیلی ها سوال می کنند که کافه خوب کجاست و اصلا کافه خوب چه ویژگی هایی دارید. ما نمیخواهیم معیارهایی که برای کافه سنترال وین و کافه های خیابان شانزلیزه پاریس وجود دارد را به کافه های تهران تعمیم بدهیم. اما در کافه‎گردی، به موارد زیر  توجه کنید:

  • کافه خوب کافه ای است که محیطی آرامش بخش داشته باشد.
  • ”     ”     ”     ”    ”     ”    اینترنت رایگان در آنجا در دسترس باشد.
  • ”     ”     ”     ”    ”     ”    استعمال دخانیات در انجا اکیدا ممنوع باشد.
  • ”     ”     ”     ”    ”     ”    نظرات مثبت (review) مشتریان قبلی را بتوان مشاهده و رصد کرد.
  • ”     ”     ”     ”    ”     ”    فقط فالورهای اینستاگرامش زیاد نباشد!
  • ”     ”     ”     ”    ”     ”    قیمت نوشیدنی و خوردنی جاتش، بر اساس تعرفه مصوب صنفی باشد.
  • ”     ”     ”     ”    ”     ”    کیک و دسر و پلیمبر و مافین ها و بیسکوییت هایش، تازه باشد.
  • ”     ”     ”     ”    ”     ”    باریستا حرفه ای داشته باشد.
  • ”     ”     ”     ”    ”     ”    طعم عالی قهوه و دم نوش را بتواند برای مشکل پسندها به ارمغان آورد.
  • ”     ”     ”     ”    ”     ”    اگر یک بار به آنجا رفتید، علاقمند باشید دوباره با دوستان بروید!
  • ”     ”     ”     ”    ”     ”    دکوراسیون بسته و تیره و انرژی منفی نداشته باشد.

برای کافه های خوب، میتوان معیارهای دیگری هم ارائه کرد. اما این ۱۲ نکته را در انتخاب یک کافه خوب در نظر بگیرید. یادتان باشد که بهترین کافه های ایران و جهان را می توان از نگاه کافه‎گردهای حرفه ای در  تریپ ادوایزر، که بزرگ ترین شبکه اجتماعی گردشگران جهان است دنبال نمود.

کافه گردی در تهران

البته اگر سری به هشتگ کافه در اینستاگرام بزنید، معمولا لاکچری گردهای تهرانی، فهرستی از کافه های خوب را با سلفی ها و عکس هایی از نوشیدنی و کیک و شیرینی های وسوسه انگیز  به اشتراک گذاشته اند که راهنمای خوب و به روزی برای پیدا کردن بهترین کافه ها در تهران و ۳۱ استان کشور است.

گشتی در کافه های تهران

در ادمه نگاهی داریم به کافه های شمال، مرکز، شرق  و غرب تهران. از کافه لرد شروع می کنیم.

کافه لرد: پاتوق ارامنه و دانشجویان

کافه لرد پاتوق ارامنه و دانشجویان

یکی از کافه هایی که در خیابان استاد نجات الهی یا همان ویلا سابق است و دقیقا روبروی کلیسا کریمخان واقع شده، کافه لرد است. بیش  از ۴۰ سال سابقه  داشت و بسیاری  از  ارامنه مقیم تهران و صنایع دستی گردهای این خیابان، معمولا از این کافه استفاده می کنند. گاتا ها وپای سیب و تارت هایش  عالی بوده  و محصول خودش است.  اگر  به دنبال یک کافه قدیمی و معروف هستید، کافه لرد را در نظر داشته باشید.

پایین تر از این کافه ، راسته فروشندگان صنایع دستی است که محصولاتی عالی و یا کیفیت و به نسبت  ارزان در ۳۱  استان کشور را در یک نمایشگاه دائمی در معرض فروش قرار داده اند.پایین تر از کافه لرد، شیرینی دانمارکی هست که سابقه  ای ۴۰  سال  داشته  و از  قدیمی ترین شیرینی فروش های پایتخت محسوب می شود.

کافه ناتلی

قنادی ناتالی در سهروردی شمالی

قنادی  ناتالی در سهروردی شمالی، از قدیمی ترین قنادی های تهران است که بعدها نامش را به ناتلی تغییر داد.طبقه دوم این قنادی، کافه است و شما می توانید شیرینی  های خوشمزه از کیک بستنی و تارت و دسرها و پای سیب و تارت ها را از طبقه  اول انتخاب کرده و به طبقه بالابرده و با اسپرسو و دم نوش های مختلف باریستا حرفه ای این کافه میل کنید. کافه ناتلی، کمی  پایین تر از آبمیوه پالیزی  قرار دارد که از معروف ترین آبمیوه فروشی های تهران (در میدان پالیزی) پایتخت محسوب می شود. البته در سطح آبمیوه فروشی  های پارچ به پارچ نیست!

کافه VORTA

کافه کیک استودیو ورتا در خیابان انقلاب تهران، یکی از جذاب ترین مقصد های کافه‎گردی برای دانشجویان و گالری  گردهای این منطقه از تهران است. پاتوقی برای دانشجویان معماری و هنر و مهندسی دانشگاه تهران و دیگر  موسسات آموزشی اطراف خیابان انقلاب و خیابان ولیعصر جنوبی. انواع  و اقسام کیک و شیرینی و نان صبحانه ای که فکرش  را بکنید ارائه می کند و با انواع نوشیدنی های گرم و سرد، پذیرای پاییزی گردها و زمستان گردهای تهرانی است. روی دیوار این کافه ، تبلیغ  تئاتر و گالری  و برنامه های هنری شهر را می توانید ببینید. اگر به دنبال پاتوق معروف دانشجویی و انتخاب کیک و شیرینی وسوسه انگیز هستید، ورتا را فراموش نکنید.

 کافه گردی برای دانشجویان

کافه های مستقر در کاخ

اگر می خواهید هم کافه‎گردی کنید و هم در محیط یک عمارت باشکوه تاریخی قدم بزنید و از آثار  هنری موجود در آن لذت ببرید، کافه های مستقر در کاخ ها، انتخاب هوشمندانه هم برای لاکچری گردها و هم برای گردشگران هنری شهر است. اگر شما مهمان خارجی دارید، کافه های مستقر در کاخ  ها و موزه ها را انتخاب کنید که گزینه ای هیجان انگیز برای مهمانان خارجی است. چرا که هم  با آثار  تاریخی تهران آشنا شده و هم طعم شیرینی و کیک ایرانی و اروپایی را تست می کنند.

کاخ گلستان، کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد و موزه سینما و موزه ساعت، کافه های خوبی دارند که انتخاب های مطلوبی برای گردشگران داخلی و بین المللی خواهد بود. مخصوصا در نیمه دوم سال که وزش باد در درختان هزار رنگ هزار نقش تنومند و مرتفع، لوکیشن عالی برای سلفی بازهای اینستاگرام رقم می زند.

کافه بارن خیابان مطهری

خیابان یک  طرفه استاد مطهری (تخت طاووس)، خیابان معروفی در تهران بوده و شماری  از کافه و قنادی  های معروف در آنجا قرار دارد.  کافه بارن، یکی از کافه های مطرح  چند سال اخیر این خیابان است.BARN، دکوراسیون به روزی داشته و از  ۷  صبح تا پاسی از شب به سرویس دهی  مشغول است.  انتخاب کیک و شیرینی و نوشیدنی هایش، هوشمندانه بوده و کیفیت رضایت بخش  دارد. این کافه ، انتهای خیابان اورامان و نبش خیابان اسلامی است.

کافه چنار ولیعصر

یکی از کافه های  محبوب خیابان ولیعصر، کافه چنار است. تراس  کوچک و دکوراسیون رنگارنگ با رنگ های گرم، سبب شده تا محیط دوستانه ای برای قرارهای خودمانی باشد.  کافه چنار برای رهگذران خیابان ولیعصر در طول سال، انتخاب های خوبی دارد. مخصوصا اگر به قصد گالری گردی و تئاتری  گردی راهی  ولیعصر هستید. این کافه، کمی بالاتر از خیابان بهشتی  بوده و شماره پلاک آن نیز ۲۱۷۸ است.

کافه لیم سهروردی

از کافه های معروف خیابان سهروردی، می توان به LEEM اشاره کرد.  کافه ای شلوغ با انواع و اقسام نوشیدنی و کیک و شیرینی و اسنک. دکور  زیبا و برخورد مطلوب مسئولان کافه ، سبب شده تا در کنار منوهای هیجان انگیزش، مشتریان زیادی را عصرها تجربه کند.  نوشیدنی های  ابداعی باریستا کافه لیم را باید تست کنید! اگر به دنبال رژیم غذایی کم کالری هستید، کافه لیم را در نظر داشته باشید.  نان های سبوس دار و چاودار کافه لیم، برای صبحانه خورها مطلوب است. کمی پایین تر از میدان شهید دکتر قندی، خیابان سیبویه جنوبی شماره ۱۱.

کافه گیل درکه

کافه گیل درکه

اگر درکه گرد هستید، حتما کافه گیل را دیده اید.  جایی برای لم دادن در طول سال که همیشه پاتوق دختران و پسران طبیعیت گرد و کوهنورد می شود.  چشم اندازی  به رودخانه داشته و معمولا چای سبز و دم نوش ها و قهوه  ترک آن، با شیرینی و دسرهای هوشمندانه اش، وسوسه انگیز است. عین کلبه های گیلان و مازنداران  و ماسال و سوباتان، شما وارد لوکیشنی سنتی می شوید. این کافه ، بعد از خانه معلم، در انتهای خیابان موسوی مطلق شماره ۴۸ قرار دارد.

کافه BORAD هفت تیر

میدان هفت تیر و خیابان کریم خان زند، به واسطه خانه هنرمندان ایران، پاتوق گالری گردها وکافه‎گردهای تهران است. هم لاکچری گرد ها و هم هنری ها و هم رمانتیک ها و نوستالژی بازها!، این بخش شهر را همواره مد نظر دارند. مملو از کافه و کافه قنادی بوده که برای پاییزی  گردی و زمستان گردی توصیه می شود. کوژین نخستین هاستل تهران نیز در اطراف خیابان کریمخان (خردمند جنوبی) قرار دارد که پاتوق گردشگران خارجی تهران است. بورد، هم کافه کتاب است و هم جایی برای بازی های تخته ای.  تازه افتتاح شده است و و محیط دنجی دارد با شیرینی و نوشیدنی های جوان پسند در همه  ایام سال.

نکته ای که باید توجه کرد، چیدمان میزها است که نیاز بردگیم بازهای تخصصی را بر طرف می کند. اگر بازی  بلد نیستید! نگران نباشید. به شما یاد می دهند. کافی  است به خیابان بهار شیراز و خیابان سلیمان خاطر رفته و دنبال  کوی گلزار شماره ۶ باشید.

یوسف آباد گردی با کافه لیما لانژ

یوسف آباد، مملو از پیترا فروشی ها و قنادی ها و کافه های معروف است. اهالی یوسف آباد و دیگر نقاط تهران  اگر به دنبال  کافه ای دنج با نوشیدنی های زیر  نظر یک باریستا قوی و کیک و دسرهای خوشمزه  هستید، کافه بزرگ لیما لانژ (LEIMA LOUNGE)  یوسف  آباد را پیشنهادمی کنیم که در دو طبقه، پذیرای  کافه‎گردهای  حرفه  ای پایتخت است. محیطی بزرگ  برای قرارهای دوستانه و دورهمی های چند ده نفره! به خصوص  برای برگزاری رویدادهای اینترنیشنی  و کوچسرفینگ  و تخته بازی و قرارهای دانشجویی!  کاپوچینو با رول دارچین بلژیکی و سوئدی، مخاطبان زیادی دارد و معمولا با موسیقی زنده آخر هفته ها، میزبان خوبی برای نوستالژی بازهای تهرانی است.

اگر یوسف  آباد رفتید، سراغ انتهای خیابان پنجاه و چهار  را بگیرید.

لاکچری گردی در خیابان فرشته

فرشته و الهیه، مقصد کافه‎گردهای لاکچری دوست است. ” ژ “، از جمله کافه های فرنگی زیبا و دوست داشتنی خیابان فرشته است که در  کنار  برج های سربه فلک کشیده یکی از گران ترین خیابان های ایران، محیطی دنج با انواع واقسام نوشیدنی و کیک و شیرینی را در اختیار شکم گردهای  این منطقه قرار می دهد. نورپردازی  رمانتیکش، مخصوص سالگردهای  ازدواج و ولنتاین و قراردهای دو نفری  و چند نفری است. شات های  اسپرسو و سرویس صبحانه با طرح و رنگ های ابداعی این کافه ، آن را محبوب کافه‎گردهای اینستاگرام کرده است.  رزرو میو را توصیه می کنیم. اگر به خیابان آقا بزرگی  بروید، خیابان صحرا، نبش برج  افرا، کافه ژ در دسترس است.

کافه گالری خانه هنرمندان ایران

کافه گالری خانه هنرمندان ایران

خانه هنرمندان ایران با ۷ گالری و سالن سینما و تئاتر، یکی از مقصدهای گالری گردی تهران است. در ضلع شرقی، دو کافه قرار دارد که محیط داخلی و خارجی داشته و همه ایام سال، پذیرای گردشگران داخلی و بین المللی تهران است. قیمت ها و منوها، همه  جذاب و پاسخگوی هر  سلیقه  ای است.  همچنین نوشیدنی ها و غذاهای ارگانیک  هم برای  افرادی که به دنبال  سبک زندگی  سبز هستند، در دسترس است. خیابان ایرانشهر، پاتوق خوبی برای گالری گردی و کافه‎گردی است. این کافه هم در این خیابان قرار دارد.

کافه لمیز

کافه لمیز

از کافه های مطرح تهران، کافه لمیز است که شعب مختلفی در سطح  شهر دارد. هم چون کافه ویونا، اسم و رسمی داشته و امروزه در تجریش  و چهار راه ولیعصر، موفق عمل  کرده  است. LAMIZ، دکوراسیون متفاوتی دارد که مورد توجه کاربران کافه‎گرد در شبکه های اجتماعی قرار گرفته و مخاطبان زیادی به شعبات آن در طول روز مراجعه می کنند. اگر قصد کتاب خوانی و کافه‎گردی دارید، کافه لمیز با باریستاهای حرفه ای، انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

شعبه تجریش و نزدیک سعد آباد کافه لمیز

شعبه  تجریش و نزدیک سعد آباد کافه لمیز، گزینه خوبی برای تجریش  گردها و افرادی  است که قصد بازدید از کاخ سعدآباد دارند. دکوراسیون خلاقانه، یکی از پارامترهای متفاوت کننده لمیز با کافه هایی است که تا کنون معرفی کردیم.

کافه مسعودیه

کافه عمارت مسعودیه تهران

عمارت مسعودیه تهران این قدر معروف است که نیاز به معرفی نداشته  باشد! جایی نزدیک میدان بهارستان. کافه مسعودی، برنامه کافه‎گردی آخر هفته های اهالی  هنرگرد تهران است که در عمارت قجری، در  فضایی  با ارسی های رنگارنگ، غذاها و نوشیدنی  های فرنگی  و ایرانی را تست کنید.

کافه‎گردی در پاسداران

برای اهالی  پاسداران هم، پیشنهاد خوبی داریم: بیالتی! بله BIALETTI سال  ۹۳ افتتاح شد و به سلبریتی های سینمای  ایران اختصاص ندارد. کافه ای شیک و مدرن با دکوراسیون ایتالیایی  که انواع و اقسام نوشیدنی های فرنگی را در کنار کیک و سردهای بلژیکی و فرانسوی سرو می  کند.  کافه ای به روز و منوهایی وسوسه انگیز. محیط  یونیک و سفید بیالیتی را می توان از امتیازات این کافه برشمرد که با تابلوهای نقاشی و طراحی های گرافیکی، مزین شده است. همه  اسموتی ها و آبمیوه ها، فصل بوده و خاطره ای خوش را در دشتستان هفتم و هشتم پاسداران برایتان به ارمغان خواهد آورد.

کافه لونا لانژ بزرگراه کردستان

از کافه های مطرح تهران که انتخابی برای اهالی اطراف بزرگراه کردستان است، باید به کافه لونا لانژ اشاره  کرد که در بخش پایینی برج های ASP  کردستان واقع شده است.  کنار لابی، لونا لانژقرار دارد  که کار خود را از سال ۹۱ آغاز کرد و محیط خوبی برای قرارهای دو نفره و دسته جمعی است.  گفته شده آمریکانو ها و اسموتی های کافه با پای سیب و تارت های میوه ای، خوشمزه است! محیطش برای سلفی بازهای  اینستاگرام توصیه می شود! تقاطع حکیم، جنب  لابی برج A  واحد ۴۷ را در نظر داشته باشید.

کافه پنیر پرچک

کافه پنیر پرچک

پنیر پرچک احتمالا اسم کم تر شناخته شده ای برای کافه بازهای تهران باشد.  کافه ای حرفه ای که فقط به ارائه انواع پنیرهای ایرانی و فرنگی پرداخته و برای عاشقان پنیرهای اروپایی، به ویژه فرانسوی، توصیه می شود. پنیر در طعم  و رنگ و ابعاد مختلف در کافه پنیر پرچک در اختیار شما است که می توانید با انواع نوشیدنی ها میل کنید. کافه ای نزدیک پارک ساعی و خیابان ولیعصر. خانه  پنیر پرچک به تازگی افتتاح شده و دو طبقه دارد. فقط پاتوق پنیرخورها نیست.  منوی متنوعی دارد که شامل قهوه و نوشیدنی گرم و دم نوش و انواع گلاسه و کوکتل و اسموتی است. ناگفته پیدا است که در کافه پنیری، چیز کیک های  خوشمزه هم به وفور یافت می شود.

کافه دیاموند

کافه دیاموند

در منطقه ویلا، یکی از کافه های دنج و مدرن، همین کافه دیاموند است. کیفیت عالی و قیمت خوب و محیطی مدرن با نمای شیک که هر رهگذری  را جلب می کند. هم برای عصرانه و هم صبحانه جای خوبی است. فضای  دل باز دو طبقه دارد و اتمسفرش عالی است. باریستا حرفه ای دیاموند، طرح های شگفت انگیزی روی اسپرسو و قهوه شما خلق می کند تا برای اینستاگرام، گزینه های هیجان انگیز  خوشمزه ای داشته  باشید.

خبابان انقلاب، نجات الهی و خیابان فلاح پور، جایی است که پلاک ۳۳ آن خیلی معروف شده  است.

کافه سینما تجریش

کافه سینما تجریش

تجریش یکی از مناطق شلوغ تهران در طول روز است. همه جور خوردنی و پوشیدنی و نوشیدنی و گردشگری در اختیار تهرانی ها هست و کافه سینما، یکی  از آن مقصدهای تجریش  گردی محسوب می شود. حوالی  تجریش بوده و در فضای باغ فردوس ولیعصر شمالی،  کافه ای بزرگ و خوب را میزبانی می کند.

چشم انداز پاییزی کافه سینما در تجریش

(چشم انداز پاییزی کافه سینما در تجریش)

  فضای باغ کافه سینما، جایی برای پیاده روی با دوستان و آشنایان هم دارد. هم برای صبحانه خورها و کافه‎گردها، کافه سینما جایی عالی است. منوی قهوه و دم نوش حرفه  ای دارد و خوش طعم ترین دسر و پای سیب و کافین و گاتا را می توان در منوهایش پیدا کرد. طرح کافه با المان های سینمایی دیزاین شده است که تناسب خوبی با موزه سینما دارد.

کافه رییس

کافه رییس در خیابان جم مطهری

رییس در خیابان جم مطهری، از کافه های قدیمی و پر  مشتری است.  طراحی و دکوراسیون زیبایی داشته که توانسته نظر کافه‎گردهای اینستاگرام را به خود جلب کند. فضای مستطیلی و دنجی دارد که منوهایش، هوشمندانه انتخاب شده و نظر کافه‎گردهای مشکل  پسند را جلب می کند. قهوه های استارباکسی هم در این مکان سرو می شود که طرفداران زیادی داشته و رد پای آن را در اینستاگرام بعضا مشاهده می کنیم.

کافه ویکولو

ویکولو (VICOLO) از کافه های معروف و محبوب لاکچری گردهای تهران است. اینستاگرامش را در این نشانی دنبال کنید تا با شیرینی و کیک و نوشیدنی هایش آشنا شوید. ویکولو در مجتمع مدرن الهیه، یکی از انتخاب های عالی است که شما  را با ترندهای تولید کیک و نوشیدنی در فضایی مسرت بخش آشنا می کند. دوستانی که به دنبال لوکیشنی عالی برای کافه‎گردی در اینستاگرام هستند، ویکولو را توصیه می کنیم.

کافه فلورین

کافه فلورین از کافه های معروف و محبوب تهرانی ها

یکی دیگر از کافه های معروف و محبوب تهرانی ها، فلورین است که لوکیشن عالی دارد. اگر به روف گاردن مجتمع ارگ تجریش بروید، با کافه ای مواجه می شوید که محیط بزرگ و دل انگیز و رو باز آن، چشم اندازی عالی  به کوهستان های تهران داشته و شهر را می توان از تجریش به نظاره نشست و طعم لذیذ نوشیدنی و شیرینی و کیک را نیز تجربه کرد. فلورین کافه را در این نشانی دنبال کنید. ایونت های فرهنگی و هنری نیز آنجا بعضا برگزار می شود.

بهترین کافه های تهران و ایران

بهترین کافه های تهران و ایران را در هشتگ کافه اینستاگرام مشاهده کنید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=10327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .