11

کشف ۱۰ هزار لنت تقلبی در تهران

  • کد خبر : 298673
  • 12 مهر 1402 - 11:24
کشف ۱۰ هزار لنت تقلبی در تهران
سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از کشف ۱۰ هزار دست لنت تقلبی به ارزش سه میلیارد تومان در تهران خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، امیر خوشبخت  اظهار کرد: در روزهای اخیر چهار کارگاه بزرگ تولید لنت تقلبی در ورامین و یک کارگاه تولید کارتن اقلام تقلبی در تهران کشف شده است. در این بازرسی ۱۰ هزار دست لنت به ارزش سه میلیارد تومان کشف شده است. البته بخشی از کشفیات هم لوازم تولید این لنت‌ها بوده که برای تعیین ارزش آن‌ها باید منتظر نظر کارشناس بمانیم.

به گفته وی تولیدات قبلی این کارگاه وارد بازار شده، اما حجم کالایی که کشف شده بالا بوده که توقیف و به سازمان اموال تملیکی ارسال شده است. در حال حاضر پرونده این کارگاه هم تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران با بیان اینکه کارگاه تولید کارتن در گشت مشترک با پلیس مبارزه با جعل و تقلب کشف شد، گفت: اقلام تقبلی ضبط می‌شود و در رابطه با نوع برخورد با صاحبان کالا نیز متناسب با حجم ریالی کالا، شعبه سازمان تعزیرات حکومتی تصمیم می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سطع عرضه با اقلام تقلبی برخوردها انجام می‌شود، تصریح کرد: در اصل در حوزه کار برخورد با اقلام قاچاق و تقلبی لوازم یدکی با توجه به اهداف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دو سطح «عرضه» و «انبارش و تولید» پیش رفته است. در سطح عرضه هر روز بازرسی‌ها انجام می‌شود و این پنج کارگاه نیز از طریق تحقیقات میدانی در سطح عرضه شناسایی شد.

به گفته این مقام مسئول طرح تشدید بازرسی در حوزه لوازم یدکی ادامه خواهد داشت. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298673

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .