3

کلاهبرداری یک زن از ۲۰۰ نفر با شگرد خرید و فروش طلا

  • کد خبر : 298997
  • 13 آبان 1402 - 15:51
کلاهبرداری یک زن از ۲۰۰ نفر با شگرد خرید و فروش طلا
سردار کیومرث عزیزی گفت: با وصول یک مورد نیابت قضایی از بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد استان خراسان شمالی، با هماهنگی مقام قضایی، دستگیری یک زن کلاهبردار متواری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، ‌فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در عملیاتی از سوی مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران و هماهنگی قضایی از سوی دادستان شهریار، متهم فراری از شهر بجنورد، به اتهام مشارکت در کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع و سوء استفاده از پروانه کسب صنف طلاجات و خیانت در امانت در شهرک صدف اندیشه شهریار دستگیر شد.

سردار عزیزی گفت: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد متهم که یک زن جوان بود، از ۲۰۰ نفر در شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی، ۱۵۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و جهت فرار از قانون، به شهرستان شهریار متواری شده بود که توسط مأموران انتظامی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به بازجویی پلیس از متهم افزود: این فرد کلاهبردار با نشان دادن برخی طلاجات در اختیار، افراد را به خرید طلا تشویق می‌کرده و در ازای خرید طلا، درخواست پرداخت سود در قبال مبلغ خرید طلا می‌کرده و عملاً طلایی به خریداران تحویل نمی‌داده و در اصل خرید‌ها به صورت معامله کاغذی انجام می‌شده است.

وی گفت: فرد کلاهبردار، طلا‌های موجود خود و بخشی طلا‌های مسروقه را به قربانیان نشان داده و آن‌ها را تشویق به خرید طلا با هدف سرمایه گذاری می‌کرده، سپس بعد از پرداخت مبلغ مورد توافق از سوی قربانی، طلای خریداری شده را به آن‌ها تحویل نمی‌داده و در قبال آن، متعهد می‌شده که در مدت زمانی که طلا در اختیارش باشد، سود کلان و خوبی به آن‌ها می‌دهد که از این طریق و معامله کاغذی و بدون تحویل طلای خریداری شده، تاکنون از ۲۰۰ نفر کلاهبرداری کرده بود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298997

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .