9

گافهای سازمان زیباسازی شهرداری تهران تمامی ندارد!

  • کد خبر : 298819
  • 28 مهر 1402 - 11:28
گافهای سازمان زیباسازی شهرداری تهران تمامی ندارد!
بعد از گاف سازمان زیباسازی شهرداری تهران در خصوص نمایش یکی از کادرهای اصلی سازمان منتفقین حالاباز هم این سازمان گاف جدیدی داده است!

به گزارش عصرشهروند، شهرداری تهران، به تازگی  تصویر تاریخی و مشهور از نسل‌کشی ارامنه را با عنوان «قتل‌عام ایرانیان در جنگ جهانی توسط انگلیس» را مقابل سفارت این کشور کار گذاشته است که این گاف باعث سوژه فضای مجازی به صورت گسترده شده است.

برخی از فعالان اجتماعی نوشتند: گاف تاریخی فضاحت‌‌بار از سازمان زیباسازی شهرداری زاکانی سازمان زیبا‌سازی شهرداری تهران تصویری تاریخی و مشهور از نسل‌کشی ارامنه را با عنوان «قتل‌عام ایرانیان در جنگ جهانی توسط انگلیس» را مقابل سفارت این کشور کار گذاشته. هزینه چنین اشتباهی از کجا تامین می‌شود؟

گفتنی است پیش‌تر این سازمان در تصویری شهری سال‌مرگ مرتضی لبافی‌نژاد، از چهره‌های ارشد سازمان مجاهدین خلق در سال‌های آغازین دهه ۵۰، که در بهمن ۵۴ در اوین تیرباران شد، دی‌ماه سال ۶۶ درج کرده بود و جالب این‌که علت مرگ لبافی‌نژاد در این بیلبورد، تیرباران ساواک ذکر شده بود!

و البته پیش‌از این هم در بیلبوردهایی درباره سالگرد استقلال بحرین، و در حمله به حکومت پهلوی، شهرداری تهران غلط‌های املایی و انشایی فاحشی داشت. جالبه هزینه تمام این گاف ها و ندانم‌کاری‌ها از جیب ساکنین پایتخت پرداخت می شود.

البته این سلسله از گافهای سازمان زیباسازی شهرداری تهران را دیگر نمی توان به حساب اشتباه سهوی گذاشت بلکه آن را باید ناشی از مدیریت ضعیف و کم سوادی مدیران آن دانست.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298819

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .