10

گرمای تهران تا کی ادامه دارد؟

  • کد خبر : 297417
  • 20 تیر 1402 - 18:42
گرمای تهران تا کی ادامه دارد؟
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران تداوم افزایش دما تا فردا (۲۱ تیر) و وزش باد شدید در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش عصرشهروند، بر اساس نقشه‌های پیش بینی و تحلیل برونداد الگوهای پیش‌یابی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که امروز (۲۰ تیرماه) در ارتفاعات و روزهای چهارشنبه تا جمعه (۲۱ تا ۲۳ تیرماه) در نیمه جنوبی استان گاهی با وزش باد شدید و در مناطق مستعد با خیزش موقت گردوخاک و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از امشب تا روز پنجشنبه در ارتفاعات استان افزایش ابرناکی و در مناطق بالادست گاهی رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا افزایش نسبی دما، چهارشنبه شب تا روز جمعه کاهش دما و روز شنبه افزایش دما رخ خواهد داد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۱ تیرماه) صاف،‌گاهی وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه ( ۲۲ تیرماه) صاف، در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی خیزش گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .