5

گلایه عضو شورای شهرتهران از شورای شهر تهران!

  • کد خبر : 297286
  • 09 تیر 1402 - 8:26
گلایه عضو شورای شهرتهران از شورای شهر تهران!
عضو شورای شهر تهران با اشاره به جلسه شورا با شهرداری تهران در خصوص نظام نامه محلات گفت: امیدواریم که شهرداری پاسخ مناسبی برای اشکالاتی که در اجرای نظام‌نامه وجود داشته است به ما ارائه کند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، سیداحمد علوی، رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شهر تهران و عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره اجرای طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار توسط شهرداری تهران، اظهار داشت: اواخر سال گذشته این طرح مصوب شد و طبیعتا بودجه‌ای که ما برای این بخش از شهرداری مصوب کرده‌ایم براساس اجرای این طرح بوده است.

وی ادامه داد: یک بازه زمانی ۶ ماهه برای اجرای این طرح را در اختیار دوستان در شهرداری گذاشتیم تا فعالیت کرده و در عین حال همزمان آن‌ها را رصد می‌کنیم. اما در حال حاضر زود است که بگوییم چقدر این طرح موفق بوده است.

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: تغییرات اساسی در مدل اجرا و فعالیت و همکاری با زنان سرپرست خانوار وجود دارد و ما هم در بودجه‌ریزی این طرح را لحاظ کرده‌ایم. به نظر می رسد که این طرح در شهریور ماه اجرایی شود.

علوی همچنین با بیان اینکه مدیریت مشارکتی شهر تهران مد نظر شهرداری تهران است و تحقق این امر نیازمند نظامنامه محلات است، گفت: هدف نظام‌نامه جلب مشارکت در محلات و اداره بهتر محله و منطقه است و نظام نامه موضوع جدیدی نیست بلکه همان موضوعاتی است که از گذشته وجود داشته است و در حال حاضر به روشی جدیدی ارائه می‌شود، اما در واقع همان چیزی است که از گذشته وجود داشته است.

وی ادامه داد: اشکالاتی که بر اجرای نظام نامه وجود دارد را احصا و هفته قبل به شهرداری تهران ارائه کرده‌ایم و یک هفته هم به شهرداری تهران فرصت داده‌ایم تا به ما پاسخ این اشکالات را اعلام کنند. امیدواریم که شهرداری پاسخ مناسبی برای این اشکالات که در اجرای نظام‌نامه وجود داشته است به ما ارائه کند، چراکه در برخی از موارد اشکالاتی وجود داشت.

این عضو شورا تاکید کرد: ما از دوستان خودمان در شورا نیز گلایه‌مند هستیم چراکه تکلیف ستاد مشارکت‌های محله‌ای هنوز مشخص نشده است به همین دلیل اجرای این نظام‌نامه کمی با تاخیر مواجه شده است.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297286

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .