10

گلایه عضو شورا از تعلل شهرداری در ارائه لایحه تاسیس سازمان گردشگری تهران

  • کد خبر : 268726
  • 11 مهر 1399 - 10:23
گلایه عضو شورا از تعلل شهرداری در ارائه لایحه تاسیس سازمان گردشگری تهران
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از تعلل شهرداری تهران در ارائه لایحه تاسیس سازمان گردشگری گلایه کرد.

به گزارش عصر شهروند ، رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از تعلل شهرداری تهران در ارائه لایحه تاسیس سازمان گردشگری گلایه کرد.

حسن خلیل آبادی در مورد سرانجام تاسیس سازمان گردشگری در شهرداری تهران گفت: شورای شهر تهران در برنامه سوم توسعه شهر تهران، شهرداری را ملزم به تاسیس سازمان گردشگری کرد که می بایست در این راستا، لایحه ای را تقدیم شورای شهر می کرد که هنوز این مهم محقق نشده است.

وی با بیان اینکه با وجود تاکیدات مداوم شورای شهر و همچنین ضرورت توجه به گردشگری به عنوان منبع درآمدپایدار شهری، هنوز شهرداری تهران لایحه تاسیس این سازمان را به شورای شهر ارائه نکرده است، افزود: البته به نظر می رسد در تمام شهرداری های سراسر کشور هنوز به ضرورت و اهمیت تاسیس یک سازمان برای گردشگری پی نبردند.

خلیل آبادی با بیان اینکه هنوز برای شهرداریهای سراسر کشور اهمیت گردشگری روشن نشده و مسئولان درک درستی از مزیت های صنعت گردشگری ندارند، گفت: متاسفانه گویا مسئولان شهرداری تاسیس سازمان گردشگری در شهرداری تهران را به موضوع اصلاح ساختار پیوند زده اند، در صورتی که اصلاح ساختار و تاسیس سازمان گردشگری، دو تکلیف مجزا در برنامه سوم برای شهرداری تهران است و نباید اجرای این دو ماده مجزا را به هم مرتبط کرد.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری نمی تواند اجرای  مواد برنامه سوم را معطل یک ماده دیگر کند و مسئولان شهرداری یادشان نرود که تاسیس سازمان گردشگری یک تکلیف برای شهرداری است که باید اجرایی کند.

وی ضمن انتقاد از تعلل در ارائه لایحه تاسیس سازمان گردشگری از سوی شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر شهرداری برای تشکیل این سازمان تعلل می کند و حتی چندی پیش در نامه ای انتقادی به حناچی، به او اعلام کردم که شهرداری می بایست در مورد این کوتاهی اش پاسخگو باشد که هنوز جوابی در این خصوص ارسال نشده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=268726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .