4

۱۰۳۰ صندلی سینمای باغ کتاب بلا استفاده مانده !

  • کد خبر : 299360
  • 02 دی 1402 - 13:39
۱۰۳۰ صندلی سینمای باغ کتاب بلا استفاده مانده !
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه بازگشایی سینماهای باغ کتاب نیازمند تصمیم مدیریتی است؛ از بلا استفاده ماندن ۱۰۳۰ صندلی سینما در باغ کتاب خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، احمد علوی در مورد سرانجام بازگشایی سینماهای مجموعه باغ کتاب که از زمان محدودیت‌های کرونایی بسته و تاکنون بازگشایی نشده است، گفت: در مورد بازگشایی سینماهای باغ کتاب، جلسات متعددی برگزار کردیم و شهرداری تهران باید این عقب افتادگی در بازگشایی سینماها را جبران کند و هر چه زودتر نسبت به تعیین تکلیف سینماها اقدام کند.
وی با اشاره به تأکید کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران بر حل مشکل بازگشایی سینماهای باغ کتاب، افزود: متأسفانه در این میان تغییرات مکرر مدیریتی در شرکت توسعه فضای فرهنگی سبب شده که این موضوع وقتی به مرحله سرانجام می رسد، دوباره بر می‌گردد به اول خط و اینگونه است که ۱۰۳۰ صندلی سینما در شهر تهران، ۴ سال است که بلا استفاده مانده و این در حالی است که شهر تهران با کمبود مراکز نمایشی و سینماها مواجه است.
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران ادامه داد: حل مشکل عدم بازگشایی سینماهای باغ کتاب نیازمند تصمیم مدیریتی است و امیدوارم شهرداری پای کار بیاید و تصمیم مدیریتی در راستای صرفه و صلاح شهر اتخاذ شود.
علوی با اشاره به ارزش مادی سینماهای باغ کتاب، عنوان کرد: مدیران شهری باید دقت داشته باشند که بالاتر از هر هزینه ای، عدم استفاده از این ظرفیت شهر، نادرست است و باید راه حلی برای رفع مشکل عدم بازگشایی سینماهای باغ کتاب انجام دهند.
پس از پایان محدودیت های کرونایی و بازگشایی دوباره اماکن عمومی، سالن های سینما باز هم میزبان مخاطبانی شدند که بعد از دو سال به سالن ها آمده و شور و نشاط را با حضور خود به ارمغان آوردند. اما در این بین سینماهای باغ کتاب هنوز بازگشایی نشده‌اند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299360

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .