17

۱۷ شهریور – ترافیک سنگین در محور هراز

  • کد خبر : 298316
  • 17 شهریور 1402 - 18:31
۱۷ شهریور – ترافیک سنگین در محور هراز
مطابق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در مرز مهران و شلمچه روان بوده اما در جاده چالوس، مسیر شمال به جنوب، ترافیک سنگین و تردد وسایل نقلیه در محور جنوب به شمال این محور ممنوع است.

به گزارش عصرشهروند، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مکارود و محدوده‌های انارک، هزارچم و سیاه بیشه ترافیک سنگین است.

همچنین تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران–شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد در مسیر (شمال به جنوب) روان است.

در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو و حدفاصل رینه تا آب اسک ترافیک سنگین است. در آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های سراوان و رودبار – ترافیک سنگین اعلام شده است.

تردد در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) روان است. همچنین آزادراه رشت – قزوین دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند. در محور مرز مهران – ایلام، در محور مرز شلمچه – خرمشهر، محور مرز چذابه – بستان، محور مرز خسروی – قصر شیرین، در محور مرز باشماق – مریوان و محور مرز تمرچین – پیرانشهر ترافیک روان گزارش شده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .