13

۱۸ سوال از وزیر کشور در کمیسیون شوراهای مجلس

  • کد خبر : 277189
  • 19 بهمن 1399 - 10:12
۱۸ سوال از وزیر کشور در کمیسیون شوراهای مجلس
وزیر کشور بعدازظهر دوشنبه با حضور در مجلس باید به 18 سوال نمایندگان پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگار عصر شهروند عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بعدازظهر دوشنبه در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی حاضر می شود تا به ۱۸ سوال ۱۸ نماینده پاسخ دهد.

حسین میرزایی نماینده اصفهان، رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد، سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان، حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان، علی خضریان، سید علی یزدی خواه، روح الله ایزدخواه و سید مصطفی آقا میرسلیم نمایندگان تهران، ری و شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، محمد مهدی زاهدی- نماینده کرمان و راور از جمله نمایندگانی هستند که از این وزیر سوال دارند.

همچنین محمدرضا دشتی اردکانی- نماینده اردکان، مهدی سرگزی نماینده زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون، اسماعیل حسین زهی نماینده خاش، میرجاوه، نصرت آباد و کورین، علیرضا منادی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد ، مصطفی نخعی- نماینده نهبندان و سربیشه، محسن فتحی- نماینده سنندج، دیوان دره و کامیاران ، احمد حسین فلاحی نماینده همدان و فامنین و سیید علی موسوی-نماینده ملکان از دیگر نمایندگانی هستند که از این وزیر وال دارند.

چنانچه رحمانی فضلی با توضیحات خود، این نمایندگان را قانع نکند، سوالات جهت بررسی به صحن مجلس ارجاع خواهد شد و وزیر کشور باید برای پاسخ به این سوالات در صحن مجلس حاضر شود.

عدم توضیحات قانع کننده در صحن مجلس منجر به کارت زرد به وزیر خواهد شد.

کارت زرد به معنای نارضایتی مجلس از عملکرد یک وزیر است و چنانچه یک وزیر سه بار از نمایندگان کارت زرد دریافت کند، در معرض استیضاح قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=277189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .