1

۲۷ خانه پلاک قرمز در هرندی پلمب شد

  • کد خبر : 299039
  • 17 آبان 1402 - 23:37
۲۷ خانه پلاک قرمز در هرندی پلمب شد
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۲۷ خانه موسوم به پلاک قرمز محل پاتوق معتادان متجاهر در محله شوش و هرندی شناسایی و پلمب شد.

به گزارش عصرشهروند، سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه در محل کلانتری ۱۱۶ مولوی، اظهار داشت: اقدامات مستمری برای پاکسازی محدوده شوش، هرندی و دروازه غار از لوث معتادان متجاهر از ۲۶ بهمن پارسال آغاز کردیم و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: سردار رادان بارها تاکید داشت که باید مردم ما را قضاوت کنند و از تاریخ مذکور تاکنون هر روز به صورت مستمر معتادان و مزاحمان نوامیس را جمع اوری کردیم.

به گفته سردار محمدیان، اگرچه مردم ظاهر زشت این محله‌ها به واسطه حضور معتادان دیگر نمی‌بینند اما شب هنگام یا گاهی اوقات این معتادان تردد دارند یا در خانه‌های موسوم به پلاک قرمز پاتوق می‌کنند.

وی افزود: با همکاری دستگاه قضائی و شهرداری ما توانستیم مکان‌های پنهان را شناسایی، ۲۷ خانه و ۴۰ مرکز نگهداری ضایعات را پلمب کنیم. همچنین هزار و ۴۰۰ تبعه خارجی که عمدتاً در این خانه‌ها تردد داشتند نیز جمع آوری و در نهایت چند مرکز فسق و فجور شناسایی و پلمب شد.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم قسمت پنهان این ماجرا یعنی پلاک قرمزها را پاکسازی کنیم.

محمدیان به مالکان این خانه‌ها هم هشدار داد که برای تعیین تکلیف املاک مراجعه کنند؛ البته که ما درب این خانه‌ها را بسته و دیوارکشی و انشعابات آنها را قطع کردیم تا پاتوق خلافکاران نشود.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: در خواست ما از قوه قضائیه و شهرداری تعیین تکلیف خانه‌های پلاک قرمز است. وی این را هم گفت که اولین بار است که این پاکسازی در مکان‌های پنهان انجام می‌شود و قبلاً هم معابر پاکسازی شده بود.

محمدیان اضافه کرد: برخی از این افراد که جمع آوری می‌شوند به دلیل کهولت سن و کارت خوابی به معتادها شبیه هستند و اکثراً از شهرستان‌ها آمده اند و باید این افراد به دامان خانواده‌ها بازگردانده شوند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .