21
حجت الاسلام نوروزی در گفت‌وگو عصر شهروند:

۵۰ درصد اعضای فعلی شوراهای سراسر کشور نباید کاندیدا شوند

  • کد خبر : 277999
  • 11 اسفند 1399 - 10:41
۵۰ درصد اعضای فعلی شوراهای سراسر کشور نباید کاندیدا شوند
عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران با اشاره به تخلفات اعضای شورای دور پنجم سراسر کشور، گفت: حدود 50 درصد اعضای فعلی شوراهای سراسر کشور نباید کاندیدا شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر شهروند با بیان اینکه روند ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به زودی آغاز می‌شود، گفت:‌ شوراها طبق اصول ۱۰۰، شش و هفت قانون اساسی برآمده از قرآن و وابسته به منشور انقلاب اسلامی است.

وی افزود: متأسفانه به دلیل عدم نظارت کافی بر صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هگام ثبت نام کاندیداها دور پنجم و همچنین عدم نظارت بر عملکرد آنها شاهد گرفتاری‌ها، بی‌نظمی‌ها و تخلفاتی در کشور بودیم.

عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر و روستاها در سراسر کشور بعضاً دچار تخلفات مالی و حتی اخلاقی شدند، عنوان کرد: برای برخی از این افراد پرونده قضایی درست شد و حتی آنها در محاکمه قضایی محکوم و مجرم شناخته شدند.

حجت‌الاسلام نوروزی با بیان اینکه به اعضای فعلی شورای شهر و روستای سراسر کشور که دچار تخلفات شدند توصیه می‌کنیم که در انتخابات دور ششم شوراها ثبت‌نام نکنند، بیان کرد: آنهایی که دچار تخلف شدند و همچنین دارای سوپیشنه هستند و به سوشهرت معروف شدند نباید کاندیدا شوند.

وی افزود:‌ به نظر می‌رسد حدود نیمی از اعضای فعلی شورای شهر و روستاهای کشور نباید در دور بعدی انتخابات کاندیدا شوند و اگر کاندیدا شوند زحمت اعضای نظارت بر انتخابات این شورا را دو چندان خواهند کرد .

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=277999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .