1

۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی جان باختند!

  • کد خبر : 300049
  • 08 فروردین 1403 - 11:08
۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی جان باختند!
جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن ۵۴۹ نفر در سفرهای نوروزی خبر داد و گفت:علت اصلی تصادفات خستگی و خواب آلودگی است

به گزارش عصرشهروند در اخبار حوادث ، سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور گفت: وضعیت محورهای خروجی تهران به سمت شمال در محورهای فیروزکوه و هراز تردد پر حجم و روان و محور چالوس تردد پر حجم و در محدوده پل زنگوله تا سیاه پیشه ترافیک مقطعی است.

وی افزود: در محورهای قزوین_رشت ترافیک روان و بدون گره ترافیکی و در سایر محورهای استان‌های سمنان خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی ترافیک پرحجم و روان است. سرهنگ محبی ادامه داد: تمامی محورهای مواصلاتی کشور از حجم تردد زیادی برخوردارند و گره ترافیکی وجود ندارد.

وی بیان کرد: به دلیل ترافیک در محورهای شمالی کشور توصیه می‌شود شهروندان از محورهای فیروزکوه و قزوین_رشت تردد کنند. جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: از ابتدای طرح نوروزی متأسفانه ۵۴۹ نفر در تصادفات جاده‌ای جان باختند که عمده تصادفات در استان‌های اصفهان، گیلان، فارس و سیستان بلوچستان است.

وی ادامه داد: بیشتر تصادفات فوتی در ۳۰ کیلومتری شهرها و در ساعات ۱۶ تا ۲۰ و یک بامداد تا ۶ به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ می‌دهد.

سرهنگ محبی گفت: متأسفانه شهروندان تغییر الگو سفر داده‌اند و شب را برای سفر انتخاب می‌کنند و به جای استراحت رانندگی می‌کنند که همین خستگی و خواب آلودگی منجر به تصادف می‌شود. به رانندگان توصیه می‌شود حتماً هر ۲ ساعت یک ربع استراحت در محل‌های امن داشته باشند.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300049

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .