1

واکنش بازیگر شهرزاد به نقل قول منتشر شده از او

  • کد خبر : 122435
  • 09 شهریور 1398 - 16:46
واکنش بازیگر شهرزاد به نقل قول منتشر شده از او

سلطانی در واکنش به انتقادات وارد شده به صحبت‌هایش درباره ماجرای ورود پول‌های کثیف به سینما، پستی را منتشر کرد.

طی روزهای گذشته مصاحبه‌ای از مهدی سلطانی سروستانی بازیگر سریال شهرزاد منتشر شد که واکنش‌ها و نقدهای بسیاری را به دنبال داشت. این بازیگر تلویزیون به انتقادات وارد شده به صحبت‌هایش درباره ماجرای ورود پول‌های کثیف به سینمای ایران، واکنش نشان داد و مطلبی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

مهدی سلطانی در اینستاگرام نوشت:

سلام دوستان. هیچ نوشته، گفتگوی شنیداری و یا حتی تصویری از من را باور نکنید مگر اینکه در صفحه اختصاصی و رسمی من منتشر شده باشد و یا تحقیق کامل کرده باشید که این گفته‌ها واقعا اعتقادات من هستند و هیچ تحریفی در آن صورت نگرفته است. حذف یا جابجایی یک جمله، حتی یک کلمه یا یک پلان از تصویر می‌تواند نظر و یا عقیده گوینده را تحریف کند و یا کاملا بر‌عکس جلوه دهد. کسانی که با مونتاژ سر و کار دارند کاملا متوجه منظور بنده می‌شوند. از اصحاب رسانه و خبرنگاران هم خواهش می‌کنم که برای بالا بردن تعداد مخاطبان خود با ایجاد سر تیتر‌های بی‌‌سر و ته به مردم ظلم نکنند. مخاطبین رسانه‌ها هم توجه داشته باشند که بازیچه هدفمند و گاهی مغرضانه این و آن قرار نگیرند. مواظب خودتون باشید.

گفتنی است؛ پیشتر به دنبال انتشار اظهارنظری از قول مهدی سلطانی این طور اعلام شده بود که این بازیگر از سرمایه‌گذاری‌های مشکوک در عرصه فرهنگ و هنر حمایت کرده و گفته است که چه فیلتری بهتر از فرهنگ و هنر می‌تواند پول‌های کثیف را تمیز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=122435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .