9

آغاز تکمیل اطلاعات ثبت‌نام فرهنگیان در سامانه مسکن ملی

  • کد خبر : 264874
  • 15 مرداد 1399 - 10:42
آغاز تکمیل اطلاعات ثبت‌نام فرهنگیان در سامانه مسکن ملی
فرهنگیان واجد شرایط که پیش‌تر در طرح مسکن ملی ثبت نام کردند برای تکمیل مدارک خود در سامانه مسکن ملی اقدام کنند.

به گزارش اخبار فرهنگیان عصرشهروند و بر اساس اطلاعیه جدید سامانه مسکن ملی، همزمان با فرصت هفت روزه برای متقاضیان وام اجاره جهت تکمیل مدارک در سامانه مسکن ملی، فرهنگیان نیز می‌توانند ثبت نام خود  را در این سامانه به آدرس https://tem.mrud.ir/ تکمیل کنند.

یکی از شروط ثبت نام اولیه برای فرهنگیان این است باید دارای حداقل در پنج سال گذشته در شهر مورد تقاضا سکونت داشته باشند.

اکنون عملیات اجرایی ساخت مسکن فرهنگیان در ۹ استان آغاز شده است و تا خرداد ماه امسال برای ساخت مسکن فرهنگیان در ۱۱ استان زمین تامین شده است.

استان تهران، فارس، خوزستان، اذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان، سمنان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و زنجان آغاز شد.

«محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی نیز سه روز پیش خبر داد که ۷۵ هزار نفر از فرهنگیان شاغل و بازنشسته که فاقد مسکن هستند، احراز صلاحیت شده‌اند و عملیات اجرایی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده و وزارت آموزش و پرورش نسبت به تامین آورده اولیه اقدام کرده است.

سال گذشته و در راستای طرح اقدام ملی مسکن، تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت راه‌وشهرسازی با آموزش‌وپرورش برای احداث ۱۷۰ هزار واحد طی زمان دو ساله به امضا رسیده است که با تجمیع امکانات و همکاری این دو وزارتخانه، افراد واجد شرایط راحت‌تر صاحب مسکن شوند.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=264874

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .