23

ارزانترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان کجاست؟

  • کد خبر : 297144
  • 02 تیر 1402 - 10:14
ارزانترین منطقه تهران برای خرید آپارتمان کجاست؟
نایب رئیس اول اتحادیه املاک گفت: اکنون بخش عمده خرید و فروش در منطقه ۱۸ تهران به سبب قیمت مناسب در حال انجام است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، آقای داود بیگی نژاد گفت: اکنون ارزان ترین منطقه تهران مربوط به منطقه ۱۸ تهران است و بخش عمده ای از خرید وفروش های مسکن و همچنین جابه جایی ها در این منطقه صورت می گیرد.

به گفته نایب رئیس اول اتحادیه مسکن استان تهران، اجرای پیش فروش مسکن خود نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار مسکن دارد؛ بنابراین باید تمهیدات لازم در این حوزه صورت گیرد.

او می گوید: تنها راهکار برای بهبود وضعیت بازار مسکن به ویژه بازار اجاره افزایش عرضه و تولید مسکن است که در این حوزه باید دولت با اجرای طرح های نهضت ملی مسکن بتواند برنامه ریزی لازم را برای این بازار انجام دهد.

بیگی نژاد گفت: نظارت و ساماندهی سایت و اپلکیشن های فعال در حوزه مسکن بسیار ضروری است چراکه بخش عمده ای از این افزایش قیمت های مسکن از طریق همین اپلکیشن ها صورت می گیرد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .