3

اقدامات محافظتی فروشگاه‌های معروف آمریکا برای جلوگیری از سرقت در دوران کرونا/ تصاویر

  • کد خبر : 234886
  • 15 فروردین 1399 - 17:33
اقدامات محافظتی فروشگاه‌های معروف آمریکا برای جلوگیری از سرقت در دوران کرونا/ تصاویر

بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌های آمریکایی که به فروش اجناس لوکس و برند مشغول هستند، برای جلوگیری از سرقت و دزدیده شدن اجناس خود اقدامات محافظتی شدیدی را لحاظ کرده‌اند.

در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا و برقراری وضعیت اضطرار ملی در این کشور، بسیاری از مراکز تجاری، ادارات و فروشگاه‌های این کشور به غیر از فروشگاه‌های عرضه کننده اقلام اساسی تعطیل شدند.

نکته قابل توجه رفتار بسیاری از مراکز خرید کالاهای لوکس در کشور آمریکا است؛ بسیاری از این مراکز و فروشگاه‌ها با برند تجاری معروف، سعی کرده با کشیدن دیوار جلوی فروشگاه و اقدامات دیگر از دزدیده شدن اجناس گران خود، جلوگیری کنند.

پایگاه خبری “نیویورک تایمز” نوشت، بسیاری از بوتیک‌ها و فروشگاه‌های تجاری معروف در آمریکا که به فروش اجناس لوکس مشغول هستند، برخی از اقدامات محافظتی خاص را برای جلوگیری از سرقت و دزدیده شدن اجناس خود، انتخاب کردند.

بسیاری از فروشگاه‌های برندهای معروف در “شیکاگو”، “لس آنجلس”، “پورتلند”، “نیویورک” و “سانفرانسیسکو” با اقداماتی مانند خالی کردن اجناس داخل فروشگاه، اضافه کردن دوربین‌ها و سیستم خطر بیشتر، خالی کردن مبالغ موجود در صندوق‌های پول و دیوار کشیدن جلوی درب فروشگاه، از مورد سرقت قرار گرفتن جلوگیری کنند.

در امتداد خیابان “مدیسون” در محله “منهتن” نیویورک، ۷۰ درصد از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، اجناس خود را از داخل مغازه‌ها خالی کرده و پلیس نیویورک اقدامات محافظتی‌ای را در این منطقه برقرار کرده است.

اینگونه اقدامات در سراسر ایالت‌های آمریکا برای جلوگیری از سرقت اجناس اتخاذ شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=234886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .