9

بازدید مهدی پیرهادی از پروژه های منطقه ۱۱ تهران

  • کد خبر : 297897
  • 21 مرداد 1402 - 6:17
بازدید مهدی پیرهادی از پروژه های منطقه ۱۱ تهران
مهدی پیرهادی، نرگس معدنی پور و نرجس سلیمانی؛ روسای سه کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی و نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران از منطقه ۱۱ شهرداری تهران بازدید کردند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ،  مهدی پیرهادی در خصوص این بازدید اظهار داشت: در این بازدید موضوعات و مشکلات سطح‌ منطقه و نیازمندی های منطقه بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت.
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران افزود: در این بازدید مقرر شد نسبت به افتتاح کلانتری، نزدیک میدان راه آهن نهایتا تا ۵ آذر ماه اقدامات لازم صورت بگیرد.
پیرهادی با اشاره به بازدید از بیمارستان فارابی به عنوان یکی از قدیمی ترین بیمارستان های شهر تهران که در حوزه چشم پزشکی فعالیت دارد، گفت: این بیمارستان یک بیمارستان دولتی و آموزشی است و داشتن “همراه سرا” یکی‌ از نیازهای آن است.
وی تأکید کرد: در بازدید از این بیمارستان مقرر شد شهردار منطقه تمهیداتی را در راستای ایجاد “همراه سرا” لحاظ کند و اگر ایجاد “همراه سرا” نیازمند بودجه است، با همکاری اعضای شورا بودجه آن در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مدنظر قرار گیرد.

حتما بخوانید : آشنایی با سوابق مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران کمبود پارکینگ برای بیمارستان فارابی را از معضلات این بیمارستان و سطح منطقه عنوان کرد و گفت: در این بازدید مقرر شد شهردار منطقه در این خصوص پیگیری لازم را داشته باشد و ریاست بیمارستان نیز بنا بر اعلام خودشان، زمینی را برای ایجاد پارکینگ مشترک در اختیار شهرداری قرار دهند.
پیرهادی در ادامه درباره احداث جاده تندرستی در بوستان شهید حججی نیز ، این امر را ضروری و یکی از نیازهای منطقه برشمرد و گفت: احداث جاده تندرستی و پیست تارتان در این بوستان و در تمامی بوستان های شهر تهران باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، این جاده در حوزه ارتقای سلامت، نشاط و پویایی خانواده ها نقش بسزایی خواهد داشت و شهروندان پس از احداث پیست تارتان علاوه ‌بر در اختیار داشتن فضای سالم برای ورزش، از یک پیست با استاندارهای لازم‌ نیز برخوردار خواهند بود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در این بازدید اظهار داشت: به منظور افزایش سرانه فضای سبز در این منطقه که داری سرانه کم فضای سبز است، تملک باغات سطح منطقه ضروری است.
وی، ارتقا و بهبود کیفیت وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس ها در این منطقه را ضروری دانست و عنوان کرد: رفت و روب این منطقه از وضعیت قابل قبول برخوردار است اما باید نسبت به بازسازی و به سازی جوی ها و کانال ها اقدامات بهتری انجام شود.
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران همچنین به بازدید از مجموعه های فرهنگی این منطقه اشاره کرد و اظهارداشت: کمبود مجموعه های اختصاصی بانوان از جمله مجموعه شهربانو در این منطقه وجود دارد که با تلاش های انجام شده و پیگیری شورای شهر تا تاریخ ۵ آذر ماه، مجموعه شهربانو افتتاح و زیرساخت‌های مربوط به بانوان افزایش می یابد.

پیرهادی؛ پیگیری افتتاح زمین چمن مصنوعی تا هفته دفاع مقدس و آخر شهریور ‌ماه، را از دیگر نکات مثبت این بازدید عنوان و خاطرنشان کرد: شهروندان نسبت به توسعه وسایل بازی کودکان دغدغه داشتند که باید این موضوع در دستور کار منطقه قرار گیرد و شهردار منطقه نسبت به توسعه آن اقدام و گزارش‌های انجام شده را برای شورای شهر ارسال کند.

وی در ادامه‌ گفت: بازدید اعضای شورای شهر از مناطق موجب ارزیابی وضعیت منطقه و بررسی معضلات و مشکلات احتمالی در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان می شود؛ در این بازدیدها نظرات رابطان شورایاری نیز بررسی و تلاش می شود در لایحه بودجه سال آینده لحاظ شود.   منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .