8

ساخت دروازه قرآن در پاسخ به هتک حرمت قرآن

  • کد خبر : 297687
  • 08 مرداد 1402 - 20:39
ساخت دروازه قرآن در پاسخ به هتک حرمت قرآن
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در اعتراض به هتک حرمت به قرآن که در برخی کشورهای اروپایی صورت گرفت؛ به طرح دو فوریتی ساخت یادمانی تحت عنوان دروازه قرآن، رأی مثبت دادند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، در جریان برگزاری صحن علنی یکصد و شصت و پنجم شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورای شهر، در واکنش و اعتراض به هتک حرمت به قرآن کریم که با مجوز رسمی کشورهای اروپایی صورت گرفت؛ طرح دو فوریتی ساخت یادمانی تحت عنوان دروازه قرآن را در صحن علنی روز یکشنبه (۸ مردادماه) مطرح کرده و آن را مورد بررسی قرار دادند.
مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورا گفت: با توجه به هتک حرمت به ساحت قدسی قرآن کریم و به درد آمدن دل مسلمانان سراسر دنیا به ویژه مردم کشورمان در اعتراض به هتک حرمت به قرآن کریم که توسط عوامل خودفروخته و با مجوز رسمی دولت های سوئد و دانمارک انجام شده است؛ شهرداری تهران موظف است نسبت به طراحی و ساخت یکی از ورودی های شهر تهران به نام قرآن اقدام کند.
وی افزود: در راستای اهمیت موضوع، شهرداری تهران می تواند جهت طراحی ورودی قرآن شهر تهران نسبت به برگزاری مسابقه بین المللی اقدام کند و همچنین ضروری است با توجه به اهمیت موضوع کلیه مراتب از طریق رسانه های گروهی و جمعی داخلی و بین المللی منتشر و اطلاع رسانی شود.
شایان ذکر است طرح دوفوریتی الزام شهرداری به ساخت دروازه قرآن در تهران، به اتفاق آراء به تصویب رسید. منبع

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=297687

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .