16

تصاحب برخی دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان توسط آموزش‌و‌پرورش!/ فروش شرکت‌های زیان‌ده صندوق

  • کد خبر : 275691
  • 20 دی 1399 - 11:08
تصاحب برخی دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان توسط آموزش‌و‌پرورش!/ فروش شرکت‌های زیان‌ده صندوق
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن توضیح درباره تصاحب برخی دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان توسط آموزش‌و‌پرورش گفت: باید شرکت‌های زیان‌ده زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان را بفروشیم.

به گزارش اخبار آموزش پرورش عصرشهروند ،مهدی نیکدل؛ مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگویی درباره اینکه “در گزارش تحقیق و تفحص از صندوق آمده است وزارت آموزش و پرورش برخی دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان را تصرف کرده که باید برگردانند، این دارایی‌ها چیست؟”، گفت: قسمت‌هایی از وزارت آموزش و پرورش در ساختمان علاقه‌مندان مستقر شده است در حالی که این ساختمان مالکیتش برای صندوق ذخیره فرهنگیان است البته به‌جای آن زمین معوض در نیایش به ما داده‌اند که باید آن را از بنیاد شهید بگیرند اما هنوز نتوانسته‌اند بنابراین می‌خواهند از دولت مصوبه بگیرند تا اختیار آن را بگیرند و به ما واگذار کنند.

وی بیان کرد: در ماجرای ساختمان علاقه‌مندان از آموزش و پرورش شکایت و حکم تخلیه گرفتیم اما از ما مهلت گرفتند که زمین نیایش را حتماً به نام صندوق ذخیره فرهنگیان خواهند کرد.

نیکدل درباره تأثیر شرکت‌های زیان‌ده بر عملکرد آینده گفت: شرکت‌های زیان‌ده، کل زیانشان ۲ درصد سود ما هم نمی‌شود مثلاً شرکت آلوپن سودده بود اما با راکد شدن صعنت ساختمان، سه میلیارد تومان زیان‌ده شده است با این حال باید شرکتهای زیان‌ده را بفروشیم اما مشکلاتی هم مانند سازمان بازرسی وجود دارد.

وی بیان کرد: اغلب شرکت‌های زیان‌ده را فروخته‌ایم اما یک شرکت مانند شرکت مسافرتی زاگرس سودده بود که با آمدن کرونا کسب‌وکار آن دچار مشکل شد ما نمی‌توانیم به‌دلیل اینکه یک دوره زیان‌ده بوده آن را منحل کنیم؛ بنابراین شرکت‌هایی که ذاتاً زیان‌ده است، نباید بمانند؛ در مجموع از کسب‌وکاری که حاشیه سود کم داشت، خارج می‌شویم و به جایی که حاشیه سود بیشتر دارد، می‌رویم.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=275691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. باعرض سلام وادب
    شرکت های ضرردهنده واملاک بدون استفاده روبفروشید سهم هرمعلم روبهش بدهیدتامعلمان به یک زخمی اززندگیشون بزنن خدایی وضعیت مامعلمان نسبت به هرسال بدتره.و…….؟!
    وازشماخواهش می کنم از حاجی میرزایی بخواهیدکه شماقول پرداخت حق التدریسارودادید؟!!چه شدکه خبری ازپرداخت نیست؟!! مامعلمان لحظه به لحظه درانتظارپیامک بانک هستیم!!! بیشترازاین منتظرمان نذارید!!!خواهش می کنیم؟!!! بدهکاریم و……؟

  2. دیدگاه. ما این. است که بایستی همه فرهنگیان چه شاغل وچه بازنشسته از عضویت صندوق ذخیره خارج ودر جای دیگر سرمایه گذاری کنند چون حقیقتا پول فرهنگیان را دزدیدند وسودهای کلانی عاید خودشان شد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .