16

تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان در ۱۴۰۰

  • کد خبر : 279665
  • 08 فروردین 1400 - 14:37
تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان در ۱۴۰۰
در روز‌های پایانی سال گذشته دولت لایحه رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه کرد که به دلیل تعطیلات نوروزی مجلس این لایحه پس از تعطیلات نوروزی بررسی می‌شود.

به گزارش اخبار آموزش پرورش، کریمی فیروزجایی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت : در روز‌های پایانی سال گذشته دولت لایحه رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه کرد که به دلیل تعطیلات نوروزی مجلس این لایحه پس از تعطیلات نوروزی بررسی می‌شود.

در لایحه‌ای که دولت به مجلس ارائه کرده است درباره ارتقای شغلی معلمان براساس مهارت و صلاحیت‌های آن‌ها مطالبی عنوان شده است.

از موارد دیگری که در این لایحه مطرح شده درباره تشکیل کمیته‌های ارزیابی معلمان برای اجرای بهینه طرح رتبه بندی است.

تمامی مزایای شغلی و ارتقاء یا تنزل رتبه و زمینه سازی برای پیشرفت‌های کاری فرهنگیان در این لایحه لحاظ شده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=279665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .