5

سربازطلبه‌ها معلم می‌شوند

  • کد خبر : 180349
  • 25 آذر 1398 - 16:39
سربازطلبه‌ها معلم می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از استخدام رسمی ۳۰ روحانی در این نهاد خبر داد و گفت: سرباز طلبه‌ها در مدارس استان پذیرش می‌شوند.

به گزارش عصر شهروند، هادی زارع‌پور امروز در اجلاسیه کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در دهدشت اظهار داشت: آموزش و پرورش از طرفیت طلاب و روحانیون در مدارس بهره می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۳۰ طلبه در این نهاد به صورت رسمی استخدام شده‌اند.

زارع‌پور افزود: ۲۸۷ امام جماعت و ۲۹ روحانی مستقر در مدارس استان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه تأسیس مرکز تربیت مبلغ معلم در سطح کشور در دستور کار قرار دارد، گفت: این مرکز وابسته به دانشگاه فرهنگیان بوده که هم اکنون در قم آغاز بکار کرده و در سایر استان‌ها نیز راه‌اندازی خواهد شد.

این مسؤول در تبیین برنامه‌های کمیته همکاری تصریح کرد: بکارگیری سرباز طلبه از طرح‌های ستاد همکاری است که در این طرح از ظرفیت طلبه‌ها در دوران سربازی استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: طرح بوم از دیگر برنامه‌هایی است که در آن دو ساعت از برنامه مدرسه در هفته در اختیار مدیر مدرسه است و از این ظرفیت برای حضور روحانیون استفاده خواهد شد.

زارع‌پور اظهار داشت: برنامه پنج ساله در پنج محور برای کمیته‌ همکاری طراحی شده که در بخشی از آن کمیته‌ها در حوزه پژوهش وارد عمل می‌شوند.

وی اضافه کرد: در این برنامه هر ساله اولویت‌های پژوهشی استان شناسایی و با فراخوان طرح پژوهشی را انتخاب و از نتایج پژوهش استفاده می‌کنیم.وی یکی از موضوعات پژوهش را اثرگذاری حضور روحانیون در مدارس اعلام کرد.

فارس

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=180349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .