7

قیمت آپارتمان در محله پاتریس لومومبا تهران

  • کد خبر : 298703
  • 15 مهر 1402 - 12:37
قیمت آپارتمان در محله پاتریس لومومبا تهران
آن‌طور که واسطه‌گران ملکی می‌گویند، متقاضیان خرید مسکن بیشتر به ملک‌هایی که ارزان تر از متوسط قیمت منطقه قیمت گذاری شده اند راغب هستند .

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، محله پاتریس لومومبا در  مرکز تهران و در منطقه ۲ واقع شده و از شمال با بزرگراه جلال آل احمد، خیابان پاتریس لومومبا و خیابان فروزان فر، از شرق با بزرگراه چمران و از جنوب با خیابان ستارخان و خیابان توحید محدود شده است و با محله‌های ‌کوی نصر، امیرآباد، نصرت، شریعتی، توحید، شهرآرا همسایگی دارد.

یک واسطه‌گر ملکی در این محله، با اشاره به افت اندک قیمت‌ها نسبت به اردیبهشت‌ماه می‌گوید: مشتریان بیشتر به ملک‌هایی که با قیمت پایین تر ازمتوسط منطقه عرضه شده‌اند راغب هستند و این ملک‌ها را اولویت خرید قرار می‌دهند.

به گفته وی، اگر  هر مترمربع مسکن نوساز در اردیبهشت‌ماه، با ۱۵۰ میلیون تومان معامله می‌شد، هم‌اکنون با ۱۲۰ میلیون الی ۱۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

وی ادامه می‌دهد: شهریورماه سال گذشته هر مترمربع مسکن با قیمت ۶۰ الی ۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسید اما در اردیبهشت سال جاری این رقم دوبرابر شد که البته اکنون، به دلیل رکود بازار مسکن و نیاز مالی مالکان، اندکی افت قیمت داشته است.

در محله پاتریس لومومبا، واحدی ۱۲۵ متری و ۱۱ سال ساخت، ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و واحدی ۱۷۸ متری و نوساز، ۲۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. برای آپارتمانی با ۸۳ مترمربع مساحت و ۲۷ سال عمربنا نیز، ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و برای واحدی ۹۹ متری و ۹ سال ساخت، ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

واحدی با ۱۳۵ مترمربع زیربنا و ۳ سال ساخت، ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و آپارتمانی با ۷۲ مترمربع زیربنا و ۱۴ سال ساخت، ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=298703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .