1

قیمت آپارتمان در منطقه ۶ تهران – اسفند ۱۴۰۲

  • کد خبر : 299951
  • 23 اسفند 1402 - 13:01
قیمت آپارتمان در منطقه ۶ تهران – اسفند ۱۴۰۲
منطقه 6 شهرداری تهران یکی مناطق قدیمی پایتخت است که متوسط قیمت مسکن در آن طی دی‌ماه 1402، حدود 100 میلیون تومان برآورد شده است. اما متقاضیان خرید واحد مسکونی در منطقه 6 تهران باید حداقل چه بودجه‌ای را مد نظر داشته باشند؟

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، منطقه ۶ شهرداری تهران از شمال به بزرگراه همت، از غرب به بزرگراه چمران، از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و همچنین از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌شود.

بر اساس داده‌های مرکز آمار ایران، متوسط قیمت مسکن منطقه ۶ در دی‌ماه ۱۴۰۲، معادل ۱۰۰ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان برآورد شده است. همچنین در این مقطع یک ماهه، تنها ۱۲۹ فقره خرید و فروش مسکن در این منطقه انجام شده است. اما با چه محدوده قیمتی می‌توان در منطقه ۶ آپارتمان خرید؟

بررسی ۱۳ محله از منطقه ۶ نشان می‌دهد، در محدوده میدان ولیعصر هنوز می‌توان خانه‌هایی کوچک‌متراژ با حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کرد. برای مثال، مالک آپارتمانی در میدان ولیعصر، ملک ۴۰ متری و ۹ ساله خود را دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است. همچنین آپارتمان دیگری در بلوار کشاورز که ساخت آن به قبل از سال ۱۳۷۰ بازمی‌گردد و متراژ آن ۴۵ متر است، دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

متقاضیان خرید آپارتمان در محدوده فاطمی می‌توانند با کف حدود سه میلیارد تومان وارد بازار شوند. بررسی آگهی‌ها نیز نشان می‌دهد، در حال حاضر قیمت آپارتمان ۴۵ متری ساخت سال ۱۳۷۵، معادل سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تعیین شده است. در این بین با بودجه بالای پنج میلیارد تومان می‌توان واحدهایی با متراژ بالاتر از ۵۰ متر در منطقه ۶ یافت. برای مثال واحدی پنج میلیاردی در منطقه بهجت‌آباد بین آگهی‌ها وجود دارد که ساخت آن به سال ۱۳۷۵ بازمی‌گردد و متراژی ۶۰ متری دارد.

قیمت آپارتمان نوساز در منطقه ۶

متقاضیان خرید واحد نوساز در منطقه ۶، حداقل باید بودجه‌ای ۶ میلیارد داشته باشند. برای مثال، آپارتمانی ۶۵ متری و ساخت سال ۱۴۰۱ که در محدوده جمالزاده شمالی واقع شده، ۶ میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان قیمت دارد، همچنین آپارتمان دیگری در محدوده سنایی که امسال ساخته شده، هشت میلیارد تومان قیمت دارد، متراژ این آپارتمان ۶۷ متر است.

قیمت آپارتمان‌های لوکس در منطقه ۶ در برخی موارد تا ۵۵ میلیارد تومان نیز می‌رسد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=299951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .